Spring naar bijdragen

Maandag 30 september 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 52
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zit nog even te kijken, maar we hebben jarigen vandaag.

Chrissy, al een hele poos niets meer van gehoord, maar leest misschien nog wel eens mee?

Van harte Chrissy, en laat nog eens iets van je horen?

En Toetje, net nieuw en voornemens om vandaag te stoppen!!!

Toetje van harte. Mooie dag om te stoppen, succes én gefeliciteerd uiteraard.

:present::light::musicnote::):present::light::musicnote::):present::light::musicnote::):present::light::musicnote::):present::light::musicnote::):present::light::musicnote::):present::light::musicnote::):present::light::musicnote::):present::light::musicnote::):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Yvonne.

Ik werd al omstreeks drie uur wakker :$

Zou het kunnen dat ik ineens met vier uur slaap toekom? Ik voel me alleszins uitgeslapen. Maar wat doe je, zo midden in de nacht?

Ik heb dan maar een film gekeken. You don't know Jack. Goed, maar raar aan de ontbijttafel.

Dan maar koffie nu, en een sigaret.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff, er zijn inderdaad mensen die met zo weinig slaap toe kunnen Jen.

Of dat ook voor jou geldt.... dat merk je vanzelf.

En ja, wat doe dan midden in de nacht?

Ik heb een poos gehad dat ik zo rond een uur of vier wakker werd en dan uiteindelijk rond half vijf opstond.

Ja, wat lezen, internetsurfen, maar echt prettig vond ik het niet.

Maar evenzogoed: ook goedemorgen Jen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even heel snel de draad van gisteren doorgelezen.

Joop vandaag verhuizen.

Je bent aan het afscheid nemen.

Achter je laten en vooruit kijken.

Zal niet alleen maar makkelijk zijn.

Want als je omkijkt zie je mooie dingen.

Maar gelukkig weet je waar je het voor doet.

Komt goed Jopie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen :rose:

Toetje van harte. :present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote:

Jopske heel veel sterkte vandaag meis. :sun:

Nou wat ik vannacht gedaan heb weet ik niet maar m'n bril lag op de grond, m'n plantenstandaard stond ergens anders en ik stond op met een droge bek.:Disgust;

Heb ook al een hele tijd last van maagzuur s'avonds en ben gisteren begonnen geen chocolade meer te eten. Misschien ben ik daar vannacht mee bezig geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil toch terug werken, Agnieta. Momenteel zijn er genoeg achterstallige klussen is huis en tuin, maar als die afgewerkt zijn, wil ik niet in een zwart gat vallen.

Niet dat huishouden geen werk is hoor, alleen ben ik een zeer slechte huisvrouw. Bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Chrissy en Toetje van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag.

Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu met Chrissy is.

:present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon::present::present::present::moon::musicnote::moon:

Ik ben met hoofdpijn opgestaan. Zodra ik iets extra' s doe zet de verkoudheid weer door. Ik krijg er wat van! Hoofdpijn ja!;)

@ Jen: ik heb eerst lang gewerkt, toen afgekeurd en net als jij met en zonder vent; toen vent met pensioen en nu met vent, alle dagen.

@ Aggie: ik heb ook met de mijne geboft hoor. Dingen die ik niet kan doet hij en als ik iets wil doen of zo is het altijd goed, zolang hij maar weet waar ik ben.

Maak er allemaal een zo goed mogelijke dag van en tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag mensen,

Nog niets terug gelezen, ik ga zo een poging doen.

ik heb een vreselijk rot humeur.

Vanmorgen naar het ZH geweest voor controle ( kreeg een echo)

M'n bloedprop is weg, moet nog wel bloedverdunners blijven slikken omdat de waardes nog niet goed zijn.

en ook was op de echo te zien dat mn alvleesklier weer zwaar ontstoken is, maar dat dacht ik al want ik kan geen dag zonder de pijnstillers.

Nu maar weer braaf T en veel water drinken om te spoelen, ik wil niet weer naar het ziekenhuis

nu maar even lezen, en rondhangen hier.

tijdens het koken ( goulash) kom ik soms even gluren..

pfff kan wel janken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...