Spring naar bijdragen

Maandag 7 oktober 2013


Jen

Aanbevolen berichten

Goede morgen beste mensen.

Ik werd weer veel te vroeg wakker - ben al twee uur op - en de nacht trok aan mij. 'k Heb toch maar wijselijk een tas koffie genomen.

Vandaag ben ik exact een maand getrouwd, en ik vier ook het volhouden van mijn bijtijds gaan slapen en dus nieuwe slaap- waakritme.

Mijn broer zou eergisteren 52 geworden zijn, ware het niet dat hij op de helft van die leeftijd aan zelfdoding overleden is. Dat speelt me vreemd genoeg nog steeds parten.

Gisteren heb ik het weer matig gehouden, het wordt een gewoonte. 'k Heb wel een Duvel gedronken op de gezondheid van mijn vader, ook al ben ik dan atheïst en weet ik best wel dat hij ontbindende is - om het cru te zeggen.

Ik mis, maar doe dat deze keer bij volle bewustzijn.

Raar om het zo te benoemen, maar dat voelt fijn.

Aan iedereen die worstelt met eventueel stoppen en bang is voor verveling: het kan dat je je mateloos gaat vervelen, ik ga daar niet over liegen. Ik heb er jaren over gedaan om overweg te kunnen met mijn tijd. Eén ding kan ik jullie beloven: het wordt scherper, het leven, en er komt ruimte om er zin aan te geven.

Aanpassing: had per ongeluk te snel op "enter" gedrukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 62
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen. Wat een stilte hier, iedereen nog op één oor??

Snel koffie en thee gezet, de broodjes zitten nog in de oven...tast toe.

En een fruitsalade......

Ik ga er snel vandoor, maak er een mooie dag van allen!

En zo droog als je zelf wilt!

Liefs, Nance

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart:

:heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart:

Goedemorgen luitjes,

Inderdaad weer lang geslapen.

Morgen weer netjes op tijd....

Lekker Bakkie Nancy :)

En dan eerst maar even de slingers hangen nu.

Beks, van harte. Vorig jaar kwam je ook even op je verjaardag piepen hier, misschien ook vandaag wel.

Fleurtje, ook van harte natuurlijk, dikke knuffel.

Ik mis je nog altijd hier.

:heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart:

:heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, een blommetje voor je maand gezond en je maand getrouwd :present:

Ik heb het nooit van echt dichtbij meegemaakt dat iemand uit het leven stapt.

Het lijkt me iets wat je altijd in zekere zin met je mee blijft dragen Jen, misschien soms wat meer dan andere keren.

En dat je je vader mist... dat is nog korte geleden toch?

Het missen zal misschien altijd wel blijven, de scherpe kantjes zullen er vanaf gaan in de loop van de tijd, ook als je stopt en alles bij volle bewustzijn ondergaat.

Maar mooi zoals je het omschrijft allemaal Jen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verslapen Sowhat?

Ook goedemorgen overigens.

Zat nog even gisteravond verder te lezen:

Moest wel lachen om deze van Jopie: 'deze euro is was mij betreft een daalder waard ' ...... waardevermindering dus ;)

Over geen partner meer willen hebben:

Kan ik me heel goed indenken hoor.

Mocht Kees er niet meer zijn (op welke manier dan ook) dan denk ik niet dat ik nog aan een ander exemplaar wil beginnen....

En slaap.... pfff Lytse 2 uur per nacht, zakte je overdag dan niet verschrikkelijk weg?

Kan me daar niets bij voorstellen.

Dat je 's nachts geen zin hebt naar bed te gaan... ja, dat eigenlijk best wel.

Maar die slaap zou ik in moeten halen, zeker weten...

Moest trouwens wel grinniken om de verklaring van Jen: de jongste zijn en het gevoel hebben wat te missen als ze naar bed moest...en dat was ook zo.

Zo'n logische verklaring... zouden de heren psychologen daar ook op komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgu Fruit,

Voor jouw dus ook een blommetje....

Ellendig dat je je zo brak voelt.

En dat de weken voller worden als je het rustiger aan wilt doen.... komt me heel bekend voor.

Nou, deze week nog en dan genieten hoor, van elke minuut van je vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne

:heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart:
:heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart:

goeiemorgen frummers en van harte Beks en Fleurtje!!
Laten we er met zn allen een zonnige mooie dag van maken
in deze door Von versierde huiskamer

:heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart:
:heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart::):sun::rose::heart::heart:quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nieuwe dag, nieuwe kansen!

Heb mijn fruitontbijtje al op.

Straks even een huihoudadresje,

Vanmiddag naar de kapper.

Ben ontzettend aangekomen, de afgelopen paar dagen.

Eigen schuld.

Nou ja, vakantie is voorbij, eterijen ook, en wijn komt ook niet meer in huis.

Afgelopen, uit (zei, zij daadkrachtig:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, muziek bij Agnieta doet het weer...

Goed mikken met het water in de plee Aakie... maar kan me indenken dat je baalt.

Sowieso je niet fit voelen is vervelend.

Luitjes... hoop dat het mooie weer jullie toch een beetje een fijn gevoel kan geven.

Ik ga aan de slag..

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij vandaag ook weer een dag zonder alcohol!

Het bevalt me goed! Ik heb heeeeeeeel goed geslapen. Lijkt me wel balen als je minder slaapt en je brak voelt!

Succes en veel plezier vandaag!

(Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn naam aan de Dagpact kan toevoegen?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...