lady jane Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 ha Woman:heart: laat naar bef? viespuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Hahahahaha ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 met je diertjes dan maar marika:heart: en nuchter he oh en met jezelf beetje dronken van geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Wijfie, Dingen opschrijven, helpt mij altijd heel veel, vooral ook om meer structuur te krijgen, en de dingen te doen, die ik eigenlijk al heel lang wil doen. En verder..Natuurlijk heb ik latex niet nodig om te stoppen met drinken. Dat moet ik zelf doen. Natuurlijk, zou het stukken makkelijker zijn, als hij niets dronk, maar het is natuurlijk belachelijk, om hem daar verantwoordelijk voor te stellen. Ik ben ik, hij is hij. En we houden nog steeds heel veel van elkaar, want anders zou zo'n latrelatie natuurlijk nooit een kans van slagen hebben, Hoe dan ook.. Morgen, nieuwe dag, nieuwe Kansen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Marika, Zelf voel ik dat niet helemaal hoor, dat drank teveel voordelen heeft. Blijft lastig Hoe dan ook,als ik verstandig ben, duik ik lekker mijn bed in. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Hoi allemaal, Lekker gewerkt vandaag. Gisteren ook al, maar dan thuis. Ik heb weer eens een leeg aanrecht, normaal gesproken liet ik de vaat in een rek drogen en dan pakte ik daar gewoon een bord uit. Alle was weg en opgehangen. Gasfornuis schoongemaakt, gestofzuigd en afgestoft zelfs. Nu is het bedtijd. Voor ieder die het kan gebruiken:heart::heart::heart: truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Hallo AR. Je bent goed bezig geweest. Ik ben ook de hele dag in huis aan het rommelen geweest en er liggen nog klussen te wachten, maar die zijn voor morgen. Fijn dat je vandaag lekker gewerkt hebt. Ben je nog zo gaar? Bijtijds naar bed kan i.i.g. geen kwaad. Welterusten! @ Jen: zoals ik weleens geschreven heb, heb ik een slaapcursus gedaan, omdat ik jarenlang maar een uur of twee sliep. Eén van onze opgaven was, op te schrijven wat je zou missen als je niet meer elke nacht wakker was. We keken eerst heel verbaasd, maar iedereen had redenen waarom hij/zij de nacht zou missen. Eén mevrouw breide altijd ingewikkelde truien voor haar kleinkinderen, een ander las pillen van boeken, ik kwam echt tot rust zo 's nachts in mijn eentje en las ook graag. Ik heb mezelf moeten leren om in bed te blijven, ook als ik wakker ben. Sinds AdB ook omdat ik bang ben dat ik misschien zou gaan drinken als ik alleen beneden zit. Ik zorg ervoor dat ik niet in die situatie kom. Ik haak nu verder ook af, want ik ben moe. Nog een beetje bankhangen en dan naar bed. Ook vandaag weer droog. Welterusten allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Ik ga ook afmelden. Blij dat ik weer refusal gebruik. Mn leven op de rit houden. Zachte nacht lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 @ JANE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 @ JANE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 @ Jane Het kan nog net, Hartelijk gefeliciteerd met je 60e verjaardag! Ik heb begrepen dat je leuke dingen ging doen. Maar dat is niets vreemds. Een paar jaar voor ik 60 zou worden, zag ik daar al tegenop en nu zou ik wel weer 60 willen zijn. Maar aan de andere kant, het gaat stap voor stap, je groeit erin. Bovendien ben jiij zo gezond bezig dat je nog lang fit zal blijven. Dus ; nog vele jaren in goede gezondheid toenegewensd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Ja, dat krijg je nou met een hand die niet doet wat je wilt, p.o. op een verkeerde knop en dan ook nog dubbel. Het was niet te verwijderen. Nou ja, voor Jane op haar verjaardag kan er niet genoeg aandacht zijn. Dat heeft zij voor anderen immers ook altijd. Waarvoor dank, namens veel forummers, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Dank voor het begrip, Lytse. Ik, ik amuseer me soms. Op een andere maniet dan overdag. En ik vind slapen tijdverspilling. Wellicht stamt het uit mijn kindertijd. Ik was de jongste, en dacht van alles te missen als ik moest gaan slapen. Wel: dat was ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 @lidia @lidia thnx thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Niet overdrijven Jane, leuk dat je er nog even bent. Kan ik je vertellen dat ik over een kwartier een week niet gerookt heb. Soms wat moeilijk, maar ik heb er zo schoon genoeg van, dat ik ervan overtuigd ben dat het me dit keer gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 goed zo meis. en een grapje dat kun je wel hebben toch? Zo laat op de avond ik wilde net naar bed. heb lekker gebald, eten gehaald bij de toko en thuis gegeten, luxe voor mijn doen en toch simpel. precies zoals ik graag mijn dag vier. slaap lekker straks lidia met alweer schonere longen. truste frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 droog mijn bedje in. goede nacht, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Bijna is de de dag voorbij. Jane van harte alsnog! ?????? Vanaf morgen weer op t dagpact. Tijdje niet droog gehouden maar ook niet doorhebt lint! Zo zou ik het altijd willen. Gezellig een wijntje zonder door te gaan! Nu even lastig. Teveel! Heb trouwens een prima alcoholvrij wijntje gevonden. Torres' naturo! Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 jane :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Jane, Ik ben gek op grappen. Ben n u mijn PB aan het opruimen, vreemd om die berichten weer te lezen, soms is het van : ohhh jaaa, dat was ook zo. Nee, geen Korsakov. Het is heel normaal dat een mens de finesses vergeet. Morgen weer naar de fys. ther. Ze zal wel verrast zijn dat de pijn in m'n schouder en arm ineens zoveel minder is geworden dat ik tenminste weer redelijk slapen kan. Nu kunnen we ons concentreren op hand en pols. Voor iedereen welterusten en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Een slinger kqn ik nog steeds niet..... Maar dit wel,,, 1888 - Joseph P. Kennedy 1937 - Jo Anne Worley 1943 - Roger Waters 1944 - Swoosie Kurtz 1947 - Jane Curtin 1958 - Jeff Foxworthy 1964 - Rosie Perez 1973 - Greg Rusedskiq (medeverjaarders op 6 sept) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden