Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 oktober 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 114
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Wat een donkerte en regen vandaag. Bij de buren is een hovenier aan het werk!:o

Arme man.

@ Harjet, van harte gefeliciteerd! Laatje nog eens horen hoe het met je gaat?

:moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart::moon::musicnote::):present::heart:

@ Jen: ik hoop dat die drank nu weer een lange tijd uit je systeem is. Knietjes afvegen en vandaag nieuwe dag en nieuwe kansen!

@ A3: Wat ben ik blij voor je dat je goed gaat. Alvast een bloemetje: :present::present::present::present::present::present:

Wandelse in de Alpen. Heb je gehoord dat gisteren de eerste sneeuw is gevallen?

@ Bako: ouwe taaie! :heart:

@ Mark: knap dat je het droog hebt weten te houden. Je ex hoort bij je verleden. Je vriendin bij het heden en de toekomst! Houd moed hoor!

Tot later allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat sterkte, tjonge, is nogal wat!!!

A3, gefeliciteerd! 4 weken is niet niks!!

En ik, ik geniet van dit weer! Hoef vandaag niet te werken, hoef van mezelf ook niks te doen in huis behalve koken vanavond voor alle hongerige wolven hier. Heb een pot thee gezet en met thermoskan en boek m'n bed in gedoken. Ik kijk en luister naar de regen die tegen mijn raam aan klettert en voel me ZIELSGELUKKIG !!!!

Morgen één jaar zonder drank, wie had dat nou gedacht...ikke in ieder geval niet...

Dit gevoel ga ik nog ff vast houden.....terug naar m'n bed dus...:sun:voor iedereen hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffffffffffffffffffffffff A heb er al nachten van wakker gelegen.....

Is nu wel niet 1 ste keer, zo n aanbod.

Zonder kids, ouders gezond... altijd gedaan.

Dan kinderen te klein, Ma werd ziek....

dus laatste zeg maar 6 jaar hier ding gedaan,

niet dat dat niet leuk was, nee.

Maar nu is het heel , raar,.

Gevoel van wat dan, gaan zitten wachten tot ouders dood zijn? Waar ik nog helemaal niet wil aan denken,....

Kwa tijdstip gaat dat ongeveer overeenkomen met kids die naar unief gaan....

Wil er liefst niet aan denken maar moet wel.

Hier, hier begin ik me te vervelen. Dat is ook zo.

Wel ga ik regelmatig , als afgevaardigde van "famillie bedrijf" weg naar allerlei buitenlanden.

Maar DAT zou iets gans anders zijn.

Ken je die film met robert johnson, crossroad? Zo voelt het een beetje.

En ok als je alleen bent, makkelijk

kies je voor me myself and I. Maar dat is niet het geval.

Pffffffffffffffffffffff vandaar die keelontsteking, bronchite waarschijnlijk.

Maar komt goed. |Heb al voor hetere vuren gestaan....

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pffffffffffffffff weet niet......

ik hou nie zo van woorden als "TRIGGERS", "hervalpreventie', "craving" etc etc....

dit geldt dus voor MIJ he. Iedereen zijn eigen weg.

Maar als ik dan toch een zogenaamde trigger zou moeten noemen??

Verveling, niet mijn hoofd kunnen gebruiken, sleur.......

En ja , uiteraard, heb je zelf in de hand, voor groot stuk.

Maar ik ben nogal ongeduldig, bv ook gesprek met iemand, "moet" snel gaan, snap je.

Inderdaad, wortels blijven, en blijven ook echt. De rest is hoe noem ik het, aanvulling?

Moet wel zeggen, met zelf kids te krijgen, ouder te worden,.... is dat wel enig sinds anders geworden.

Maar ik blijf ik, je had me een jaar of 20 geleden moeten kennen.

maar toen dronk ik bv niet,

Maar goed, het "goede"er aan is dan ook wel weer dat ik al dat gezuip ook al wel weer heb gehad. Word alles snel beu :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, beste mensen,

Moeilijk VM.

Kan je er ook geen raad in geven.

Volg je hart zou ik zeggen.

Hier alles goed.

Weinig drank gedachten.

Dag 5 alweer.

Goed, dat ik mezelf heb aangepakt

Vandaag gewerkt van 7.00 tot 15.30.

Ben toch blij, dat ik mag werken, geeft een voldaan gevoel.

Morgen en zondag weer, maar dan halve diensten, maar ook weer zo vroeg!

De hele dag geregend hier.

Gisteren leuke herfststukjes gemaakt en neergezet.

Ook onderdeel van mezelf aanpakken.

Kan er nu met plezier naar kijken.

En nu..een berehonger

Ik ga koken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Vlaamsmeisje
sta steeds verwonderd te kijken hoe jij, Rapi alles toch op zo n onbevangen,
optimistische manier aanpakt.

:present:quote>


Oh echt VM ?
Ben me daar heel niet van bewust,
Wat leuk, dat je dat zegt.
Vind mezelf anders een fikse piekeraar hoor:huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi:sun:

Ja dat is een heel raar iets dat hoofd van ouderen Wijfie. Zeker als ze een keer gevallen zijn. Dit was bij J. ook en die is daarna nooit meer zijn bed uit gekomen.

Ik zeg dan "nou dan sta je gewoon weer op hoor"maar zo werkt het niet bij ouderen. Ze voelen zich heel kwetsbaar.

Misschien dat een rollator uitkomst biedt ik hoop het, want als hij kiest om in bed te blijven ben je erg gebonden aan huis en kun je eigenlijk niet meer weg. God meid ik heb met je te doen. Hoop dat hij zich, met wat hulpmiddelen toch weer wat kan redden en weer durft te gaan lopen.

Ja en verder kan je ook weinig doen, als toch proberen tijd te blijven nemen voor jezelf.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Even bijgelezen. Ik kom net weer terug van de kleinkinderen. Vandaag heb ik ze ook van school gehaald. Alles ging goed en de kleine jongen, die gisteren 5 is geworden, was helemaal blij met zijn cadeautjes (i.t.t. zijn zusje vorige week). Ze waren erg lief deze keer.

Ik vind het wel heel goed dat de ouders van tevoren de juf van school inlichten, zodat ze weet dat ik ze kom halen. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

@ VM: moeilijke beslissing hoor. Niemand kan je daarin raden. Wijsheid toegewenst!

@ Wijfie: pff dat zal me weer een weekend worden voor je. We hopen het beste ervan. Wanneer is man's volgende chemo?

Straks roerbak spinazie met makreel, nieuw experiment. Beetje pittig maken enz. Moet lekker worden.

Tot later allemaal en eet smakelijk.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bon soir

Vrijdag = groen pilletje dag

Mn slaap en waak ritme is weer volledig uit zn balans geslapen. Weekje ziek en dus overdag slapen doet dat met mij.

Laat maar even gaan. kennelijk heb ik de slaap en de stille nacht een poosje nodig.

Ik werk wel. Dat dan weer wel. juist heel goed zelfs. Vanmiddag een dansleerling en ook mn andere dingen gaan heel goed geconcentreerd.

Zucht.

Ik blijf een nachtspookje.

Maar ja. Als ik om 3 uur snachts een show heb dan kan dat. Zo is het ook wel weer.

En niemand heeft er last van. Ik heb geen kids of husband.

Voorlopig maar even slapen wanneer ik slaap heb. Als ik weer echt fit ben ga ik weer aan mn ritme werken. Sporten helpt trouwens heel goed om in te slapen.

Mezelf 3 uur (ik kan niets met mate..) afmatten in de sportschool en ik slaap als een roosje.

Nu dingen doen. (groen pilletje nemen) Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sowhat en Rapi: de combinatie was lekker! Een beetje chili en knoflook erbij maakte het iets pittiger. Heerlijk.

@ Wijfie: dan heeft J. weer de gelegenheid om een beetje bij te komen! Goed dat je het vandaag rustig hebt gehouden. Als je die kans hebt, moet je het vooral doen, anders hou je het niet vol.

Heeft het gesprek met de psycholoog J. wat rustiger gemaakt? Goed dat je een rollator mee hebt gekregen. Sterkte dit weekend. Probeer maar lief voor hem te zijn; hij is zichzelf nu niet.

@ Woman: als ik 3 uur gesport heb ben ik klaarwakker! Inderdaad eerst maar beter worden, dan zie je wel weer verder.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...