Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 oktober 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een heel 'ogen' item gisteren zie ik...

Agnieta, laat je nog wel met enige regelmaat kijken of er inmiddels niet iets aan te doen is?

Ook op het gebied wat men kan repareren aan ogen verandert de wereld snel....

En zelf heb ik me er maar bij neergelegd dat mijn ogen geen lenzen aan kunnen en niet door een operatie kunnen worden verbeterd. Dus de eeuwige bril, jammer, maar tis niet anders.

En dan ben ik dus nog blij dát er gecorrigeerd kan worden.

Heb Joop trouwens gemist gisteren.

En kreeg de indruk dat het eergisteren niet lekker zat bij haar.

Hoop dat Jopie vandaag toch weer iets van zich laat horen.

Mooi trouwens dat Johanna Johanna heet tegenwoordig, er waren toch mensen geweest die ze door elkaar zouden zijn gaan halen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat,

Was het niet een verstopte speekselklier, zoals ik gisteren las?

Dat heb ik ook eens gehad, maar voelde geen bultje.

Deed wel pijn.

Is me toen aangeraden om zure snoepjes e.d. te eten.

Dan gaan je speekselklieren werken, en lost de verstopping vanzelf op.

Dat zure gedoe, deed wel pijn, maar heeft goed geholpen.

Soms voel ik het nog wel eens, dan neem ik ook wel eens een beetje citroen of zo.

Maar bij jou is het misschien ernstiger, omdat je een bultje hebt.

Het kan volgens mij ook geopereerd worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geniet nu van het heerlijk uitgeslapen gevoel van nuchter wakker worden. Was haast vergeten hoe fijn dat is.....dit gevoel maar eens goed onthouden! En mijn nekpijn die ik begon te verdoven met drank....nu zonder drank bijna over bij opstaan. Dacht ik eigenlijk al want hoe het werkt weet ik niet maar ik kreeg eerder al stijve nekklachten na periodes van te lang teveel drinken. Nu is het oorzakelijke verband voor mij wel bewezen.....hoop dat het na een tijd niet drinken helemaal weer weg is.

Nu koffie, dank je Yvonne. Geeft niet dat het oude koffie is. Vind ik altijd net zo prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben soms sentimenteel en soms helemaal niet.

Als ik gedronken heb, dan is het hoogstens valse sentimentaliteit.

Onlangs was ik op een trouwfeest van mensen die ik niet kende, en ik kreeg bijna tranen in mijn ogen omdat het zo mooi was. Erg he? En niet gedronken toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Af en toe sentimenteel zijn kan volgens mij niet veel kwaad. Als het echter sentimentalisme wordt, een levenshouding dus, iets wat ik me tijdens mijn gebruiksjaren steeds meer eigen maakte, dan werkt het in mijn geval tégen me. Het holde me uit, ik werd steeds onechter, begon gevoel steeds meer in te ruilen voor zelfmedelijden.

Als ik het zo opschrijf, krijg ik weer helemaal de rillingen. Zie ik weer de overeenkomsten met m'n vader die ik wel kon wurgen als ie weer eens in zo'n dronken en supersentimentele bui was... en dat ik later precies hetzelfde werd... oh bah...

Wat dat betreft ben ik toch wel blij dat ik gered ben. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...