Jen Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Hots, fijn om je zo optimistisch te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Lieve Hot, ik kom net terug uit een crisusopname van een week. Was na een tijdje droog te hebben gestaan zo overmoedig geweest om te denken dat 1-tje geen kwaad kon. Nou ja, om kort te zijn zat ik binnen de kortste keren weer op het niveau van 16 halve liters bier per dag. Had ook geen tijd meer om nog iets anders te doen. Ik stond er mee op en ging er mee naar bed. Gelukkig heb ik dat nu weer achter de rug en ga met goede moed de toekomst tegemoet. Heb nu wel een goed netwerk van tactus achter me staan om me op te vangen mocht het weer mis dreigt te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Goeiemorgen frummers. :present::present::present::present::present::present: Madelief meis van harte met je verjaardag; ik houd erg van chocolade of appeltaart. 11 uur? :present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Aggie, ik heb vaag het een en ander mee gekregen over de toestand waarin jij nu verkeerd en het kan niet anders zijn dan dat je het nu heel moeilijk hebt. Inderdaad is het nu de kunst om het zo klein mogelijk te houden voor jezelf en niet te veel vooruit te kijken. Ik voel met je mee en hoop dat alles toch nog op een juist plekje gaat vallen waar je vrede mee kunt hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Ik kan me voorstellen dat het je allemaal teveel wordt Aggie. Ik weet niet wat er speelt dus vind het dan moeilijk om te reageren maar belangrijk is dat je je kop boven water blijft houden. Hoe moeilijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Hots daar sla je de spijker op de kop! Het zelfde probleem heb ik ook: ik ben met iedereen bezig behalve met mijzelf. Vooral tijdens een opname kom je zoveel schrijnende gevallen tegen dat je soms denkt dat die van jouw daarbij in het niet vallen. Afstand bewaren is dan heel belangrijk dat heb ik wel geleerd. Je bent er voor je zelf en voor niemand anders. Ook ik wilde geen bezoek. Geeft veel te veel onrust bij mijzelf. Ik hoop dat het je goed afgaat en af en toe iets van je te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Goede morgen, Heyyyyyyy Aicha, had je al gemist Aggie ik ga vandaag een of andere poging wagen, der zijn er meer dus als deze mislukt, probeer ik wat anders. Soldaat va woensdag tot hoelang? Of staat dat nog niet vast? Ik zal iag elke dag even aan je denken< Kom naderhand wel even vertellen hoe het gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Madelief, nog vele jaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 oei Hot als mensen echt van je houden kun je weinig fout doen? dat klinkt een beetje als een vrijbrief, ikzelf heb veel fouten gemaakt en de mensen die het meest van mij houden/hielden hebben daar juist het meest onder geleden. Ik schrijf ook hielden want het heeft mij wel the love of my life gekost. Liefde is niet oneindig. Die moet ook gevoed worden, onderhouden, en dat kan niet eenrichtingsverkeer blijven. Wel een tijd natuurlijk, zeker in tijden van tegenslag/ziekte en zelfs drank. Maar niet eeuwig en altijd. Mijn ervaring dus he. Ik gun jou de jouwe. Als ik me nu achteraf, wel eens in de ander verplaats (destijds probeerde ik dat ook, maar kon het niet echt) dan voel ik een machteloosheid die me benauwt en een bewondering met terugwerkende kracht. Wat jij schrijft Agnieta dat je van elke terugval leert, ervaar ik ook als een soort van vrijbrief. ik leerde niet meer van elke terugval. Dat dacht ik wel destijds, maar de actie om er wat mee te doen ontbrak. Natuurlijk had ik dit forum nog niet, en ontbrak er veel kennis van wat ik hier allemaal geleerd heb. Maar toch. Ik heb de rust pas gevonden sinds ik niet meer hoef. Voor mij scheelt dat alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 het zonnetje schijnt en maatje wacht fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 http://www.standaard.be/cnt/dm...e&utm_campaign=seeding pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 ja Soldaat ik vond het ook lachwekkend, daarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Môin, Nou, ik begrijp anders deksels goed wat Jane bedoelt en zat ook, voordat ik haar bericht las, hierover na te denken. Het romantiseren van een terugval. Van een terugval valt te leren. Dat kan ik, puttend uit eigen ervaring, beamen. Maar op een gegeven moment ben je toch wel uitgeleerd! Bovendien, niet iedereen hoeft alle fouten eerst zelf te maken. Men zou zelfs kunnen gaan denken van: Ik ben er blijkbaar nog niet helemaal, heb nog trek en zo en daaruit de conclusie trekken dat er nog wat te leren valt. Dus hup, nog maar even een lesje erbij nemen in de vorm van een drankje. Daar leer ik immers van? Maar zo werkt het niet mensen. Op een gegeven moment is een terugval niets anders dan wat het woord zelf al zegt. Een stap terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Originally posted by: AgnietaEn dan las ik 74 liter per jaar gemiddeld.Ik zou ik niet zijn als ik niet meteen begonnen ben met uitrekenen.quote> Hahaha... jij ook al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Moet opeens denken aan een tv programma waarvan ik een paar weken geleden een stukje zag. Klasgenoten of reunie of zo. Daarbij wordt ook het gemiddelde alcoholgebruik per week van de groep genoemd en dat lag bij de betreffende groep op 3. Er werd ook meteen een verklaring bijgegeven waarom dit getal zo hoog was: Er was er eentje bij die had maar liefstTIEN ingevuld. Tja ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Aggie Nou Hannah als jij 4 kub hout weg kan krijgen gaat het gelukkig weer een beetje de goeie kant op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Niet iemand die met de zweep staat te zwaaien hoe fout ik wel niet ben geweest. quote> Daar ben ik het 100% procent mee eens! (even tussendoor: Daarbij denk ik ook aan de relatie ouders/kinderen.)Maar dat wil niet zeggen dat met het ene uiterste het andere uiterste altijd valt goed te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Dan hoop ik dat het weer een beetje redelijk blijft Hannah, anders is het geen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Wat een lieve verjaardagswensen!! Dank jullie allemaal. Met een fris hoofd 47 worden. Dat is op zich al een cadeautje. En Jane, ik haal net de appeltaart uit de oven. Ja, echt waar! Mijn hele huis ruikt ernaar. Dus hier... een warme appelpunt met verse slagroom. De frummers die al wat langer schrijven hier, kennen me nog wel, ik ben af en toe nog te vinden op het baclofendraadje, en heel soms hier of op het TVOHdraadje. Het gaat gelukkig goed met me. Allemaal een fijne dag. Liefs, Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Originally posted by: Aicha...Overigens wilde ik even kwijt dat ik een p.c. heb die niet in de woonkamer staat en vaak ingelogd ben terwijl ik niet achter de p.c. zit. (heb een dom lang wachtwoord en vaak geen puf om in en uit te loggen).Ik zal proberen om toch maar uit te loggen als ik niet achter de p.c. zit om te voorkomen dat mensen denken dat ik niet op hen reageer als ze met een probleem zitten.quote> Om deze reden telkens in- en uitloggen is helemaal niet nodig!Iemand die een kwartier of langer niets doet op het forum is automatisch niet meer zichtbaar als ingelogd. Omgekeerd: Ook iemand die uitlogt is daarna (evengoed) nog een kwartier lang zichtbaar als ingelogd.Voor de kijker maakt het dus geen enkel verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Hoi Dylan, bedankt voor de mededeling. Het klokje heb ik nog niet geplaatst maar vind het wel heel leuk. Dus als ik tijd heb ga ik er even voor zitten en als het niet lukt dan geef ik wel een harde gil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Prima Aicha, ik hoor het wel t.z.t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Bezig met klussen die ik haat, en erg veel zin in een porto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Zou maar gewoon m'n klusje doen Jen. Hoe lastig ook. Niet voor iedere dingetje een slok nemen. Echt niet nodig. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden