Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: Tsjeerd Originally posted by: AgnietaNee, moet ik niet doen maar heb je daar serieus last van Tsjeerd?Als je dat leest?quote> quote> Oh ja, nog zo één op dag 2: heej, alcoholgeur!!!!!!!!!!! bleek lysterine mondspoeling te zijn, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: marjo2007?quote> oh? Ik zie bij aangemeld 2007 staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: marjo Originally posted by: rosa45Geen bijbel zonder Judas toch?quote> That's how it isquote> Yes indeed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 In het jaar 2007 verkeerde ik hier Ik heb me toen op 4 november uit mijn hoofd, aangemeld NU ben ik nog steeds HIER I know the drill Niet persé hier op dit forum Maar hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Deze jongen gaat naar bed zonder drank truste allen:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Mooi AlbertRemmo Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Hoi An! Je gaat goed he, knap hoor! En die refusal, gewoon slikken zolang je het nodig hebt! Veel last van trek, of valt dat wel mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 "NU ben ik nog steeds HIER I know the drill Niet persé hier op dit forum Maar hier" Mooi gezegd, Marjo! Is het je gelukt om nu al 6 jaar echt niets te drinken? Of ook wel eens een relaps mee moeten maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 "bek op `t stuur en doortrappen" vind ik zo'n mooie van je Remmo . Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Zo, ik kom even trusten zeggen tegen iedereen. Duik dadelijk, na h.v. Ned. onder de douche en dan een schoon bed in. Heerlijk. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 en nog immer jezelf he Marjo goeienavond saam 1e wedstrijd 2-2 gespeeld niet echt tevreden mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 En nog even voor als Woman hier komt: ik lees je, hoor. Wat fijn dat je zoveel plezier beleeft aan sporten. Ik herken dat idd ook van vroeger, van zwembad (vooral dat!) naar grasveld en sportzalen! Je brengt me op een idee, ook ik zou dat ' oude ' gevoel weer terug willen! Je gaat goed nu, een roos voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 vroeger? Nancy toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Nou jammer dat je de meeting ook uit je hoofd deed. Defensief mens voor jou dit nummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Immer Jane. Zou er, afhankelijk van de tegenstander ook niet, of juist wel tevreden mee zijn Je ontevredenheid zegt wat over je tegenstander Maar ook over jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: SpudNou jammer dat je de meeting ook uit je hoofd deed. Defensief mens voor jou dit nummer! quote> Pff!!!Ik ga kijken!//Luisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Joe toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 En voor Appie, hoop dat je niet alteveel moet uitleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Buuf Voor je linken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Haha!!!! Die kwam ik altijd bij de zwemles tegen Dingen nog mee gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: jane4vroeger? Nancy toch!quote> Woman had het over haar jeugdjaren en ervaringenmet sport, daar revereerde ik naar. Ook ik kan menog zo goed herinneren hoe .....nou ja, laat maar.Ik wil opnieuw naar het zwembad, onder water luisteren naaralle verzwakte geluiden en meer van dat soort herinneringen..Volleyballen zit er helaas niet meer in, slechte rug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 En deze vind ik gewoon leuk om die nonsens om pieten. Geen kans, nu het lied zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden