bolletje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Kijk je wel uit met rijden Jopske? Het waait daar nog harder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Goedemiddag Ik was nooit aangehouden met drank op om de doodgewone reden dat ik nooit dronk als ik moest rijden Dit is inderdaad in de verleden tijd geschreven Ben inmiddels wel aangehouden met een promillage van 1,5 Mijn rijbewijs ben ik kwijt Voor tenminste een half jaar Op 12 november moet ik me verantwoorden In Arnhem in een hoorzitting van OM Geen idee, wat me boven het hoofd hangt Een werkstraf zou een goeie zijn Eigen schuld, dikke bult. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Voor mij was het aangehouden worden, blazen, rijbewijs invorderen, naar het politiebureau afgevoerd worden, met justitie in aanraking komen, dat hele gedoe... de gebeurtenis die me deed beseffen dat mijn drankgebruik niet alleen maar MIJN pakkie an was, maar dat ik mijn omgeving er ook mee schaadde en dat ik ook voor anderen een potentieel levensgevaar was geworden. Dit was het punt waar ik toegaf machteloos te staan en dat ik mijn leven niet meer in de hand had. Ik was fel tégen dronken rijden, en ik deed het tóch.. Ik gaf toe dat ik verslaafd was en dat ik hulp wilde.. Die zoektocht naar hulp begon meteen. Ik heb me de volgende dag bij de huisarts gemeld en kwam terecht in het circuit van de verslavingszorg. De hulp die ik nódig had vond ik pas enkele jaren later, toen ik echt bereid werd aan mezelf te werken. En de vanzelfsprekendheid van het hebben van een rijbewijs als je het eenmaal gehaald hebt is voor mij ook onderuitgehaald. Het rijbewijs is een gunst. Ik realiseer me nu elke keer als ik in de auto stap, dat ik een bult verantwoordelijkheid op m'n schouders neem. Ik ga daar niet onder gebukt, integendeel.. het maakt me oplettend en mild. Ik zit meer ontspannen achter het stuur dan toen ik een rijbewijs nog een recht vond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Het weer is hier niet om over naar huis te schrijven. Nu hoeft dat gelukkig ook niet want ik ben inmiddels, eindelijk, weer thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Maar de bomen zwaaien weer naar me Das het belangrijkst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Nou ja, dit is wel weer érg toevallig! Schrijf ik vanochtend over het gepakt zijn door de politie en dat ik na 8 maanden nog steeds nix heb gehoord van OM of CBR, kijk ik toevallig nét in mijn brievenbus, ligt daar de strafbeschikking van de Officier van Justitie. Gek, he? 750 euro boete, maar dat is het mij zeker waard, ERG veel van geleerd, en ook dé reden om hier te zijn. Da's geen geld voor één van de meest wijze levenslessen voor mij ooit. Wel vreemd: het CBR claimt dat de maximale termijn waarbinnen zij een sanctie kunnen opleggen tot 6 maanden ná het begaan van het strafbare feit (op 1/2/2013 bij mij) is. Nu inmiddels bijna 9 maanden geleden... Heb ik enorme mazzel? Geen EMA, geen alcoholslot? (promillage was 1.001, kwam nét in de 750 euro terecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Oefff Marjo, oeffff Kohtje, dat was vast even schrikken, maar ook een levensles/ommekeer, hè? Voelen jullie je ook enorme klootzakken (m/v), net als ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Ha fijn Jopske dat je het even hebt laten weten. Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Hoi allemaal, ben druk geweest in huis, en heb eten voor mezelf gemaakt sperziebonen met witte bonen en karbonade. Ga zo eten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Klinkt goed Ap. Smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Rustig hier. Ik zoek wat aanspraak. Of afleiding zo kun je het ook bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 ben er Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Hoi Ar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 waar wilde je over praten Rosa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Trusten mensen tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Hallo A3. Ik had het nog niet gehoord dat Lou Reed overleden is. Het blijft een mooi nummer. @ Roosje: jammer dat je alweer weg bent. Ik voel me nog steeds beroerd, dus ik meld me meteen maar weer droog af. Tot morgen en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Ik ga ook naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 RIP Lou. Take a walk on the peaceful side, om het met de woorden van die kerel van The Who te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 'k Heb veel zin om the velvet en Lou keihard te spelen nu, maar ja, mijn cd's zijn ingepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 ach ja, hoorde het net in de auto Lou Reed dood. Ik heb mijn 6 uur spinnen volbracht. nog net niet fluitend:D maar wat heb ik een goeie konditie vergeleken met 5 a 10 jaar terug. En wat een voldoening kan sporten toch geven, met 4 a 500 man uit de hele wereld; zelfs een uit Saoudie Arabie of all places. Op de adrenaline van anderen geteerd, zo voelt het een beetje. ff bijlezen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Canvas heeft mijn gebeden verhoord... Nu: classic albums- transformer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Fade.... heeft bij "wie is wie" een heftig verhaal gepost. Als er iemand wil reageren? Nu echt naar bed. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Goedenavond Ik denk dat ik niet voor niets de film "Down by Law" keek vandaag (met dank aan de vlaamsche) Mijn dochter is 16 Een zelfstandig tiepje Heb haar aangeboden dat ze mijn huisje wel es mag lenen (ze heeft verkering) Ik ben blij dat ik niemand heb doodgereden of een ongeluk heb veroorzaakt Verder, blijf ik Van mezelf houden En all the way steeds opnieuw in't ritme van alle dag (soms moeizaam) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2013 Ze vindt het chill Ik vertrouw haar Live your life to the fullest and enjoy it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden