FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 :$ heb je nu al oliebollen, 2 vingers! En een middelvinger met de andere hand naar drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Dank je Agnieta nu heb ik ontzettend trek in een oliebol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Snap dr anders perfect maar je hebt zo een miscommunicatie over chat helaas ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Originally posted by: AgnietaLaat maar .Ik zal de zijn enige die dat 24/7 'het' heeft. Kan hebbenDoei.quote> Agnieta: was nog niet in de gelegenheid om te reageren. ik herken wel wat je schrijft. Trek kunnen hebben op elk moment van de dag. Inderdaad vervelend, maar uitzitten is voor mij de enige optie. Ook bij mij hakt de therapie er hard in. Vele luikjes gaan nu open, die ik eerder met drank en eten dicht kon houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Jongens/meisjes wie helpt mij Vandaag weer in de fout, 2flessen wijn genomen en waarom, ik weet het niet. Ik ben niet eens dronken, vanavond een meeting en ik weet zeker dat ik er nog wat neem. Heel mijn goede bedoelingen is naar de *. ik wil stoppen, maar heb niets aan het ochtendgebed met koffie, alhoewel ik het elke ochtend lees. Ik geef thuis ook aan dat ik nietmeer wil drinken, maar ik ben een stiekeme drinker. Eigenlijk een noodkreed, maar ik zuip vanavond even door en morgen hoop ik met jullie weer opnieuw te starten. Ik weet het ik ben even een looser, maar de wil is er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 @ Nikky: waarom nu doordrinken, als je vanavond een meeting hebt? Gooi die rest weg! Wat is de reden dat je nu lekker wilt drinken? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Hoi Nikky, Aangeschoten/dronken op een meeting aankomen lijkt me geen goed plan voel je je morgen alleen maar meer down. Is er wat gebeurd waarom je misschien opziet om nuchter na die meeting te gaan? Iets wat je nuchter even niet denkt te trekken? Je laat wel duidelijk zien dat je hulp wil op deze "crisis" manier. Sterkte en kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 @ Aggie: ik benijd je niet dat jij 24/7 trek kunt hebben. Bij mij is het gebonden aan bepaalde tijden (bijv. voor het eten, tijdens het koken, later op de avond) en als ik heel moe ben of veel pijn heb. 's Morgens heb ik er gelukkig geen last van. Uitzitten maar. Ik zag jou en Fruit in gedachten al naast elkaar zitten op de bank! Mijn ouders dronken zelden, dus hebben me niet gestimuleerd. Mijn vader was wel verslavingsgevoelig, maar als hij dat merkte dan ging de knop om (op de kermis spelen om een klokje, sigaretten roken e.d.) en deed hij het nooit meer. Het was óf wit, óf zwart. Een tussenweg kende hij niet. @ Aggie: Dat van dat schuldgevoel vind ik moeilijk. Wel t.o.v. manlief, omdat ik ons leven een hele tijd verziekt heb. Maar ik weet niet of je zoiets bedoelde. Vandaag trouwens boodschappen gedaan terwijl het niet regende. Meevaller! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 @ Jopie: hoe is het met je vriendin? Ik heb de veranderingen in het forum nog niet bekeken, dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Jammer, Nikky was meteen weer weg. Nu maar aan het eten. @ Aggie: ja oliebollen:; oeps kilokiller: @ Wijfie: hoe is het vandaag met jou en met J.? Geen bericht, goed bericht? @ Kastanje: jij bent de zwijgzame volhouder. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Maandag, dus even geen forum. Zal dat even afkicken zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ik ben benieuwd welke kleuren er nu gekozen zijn voor de nieuwe look. Vroeger was het meer blauw dacht ik. In ieder geval die zalmkleur en dat oranje daar ben ik wel wat op uitgekeken. Voor de rest maken de schrijvers tot wat het forum is, dus veel verwacht ik er verder niet van. Of zou er vanwege de bezuinigingen ook reclame komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 2 halen 3 betalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Tja Nikky, ik weet niet of ik je kan helpen. En de ochtendploeg zal je niet van- zelf van de drank houden. Maar je kan wel als je er behoefte aan hebt iets inbrengen hoor. Verder laat je inspireren. Een dag zonder alcohol ervaar ik nog steeds als een prettige dag, dus het kan. En moeilijk vind ik het al lang niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 En ja de directeur. Ik vind hem zelf ook niet zo eng hoor. Maar hiervoor heb ik altijd gewerkt met mensen die hoogopgeleid zijn en die spreken allemaal min of meer dezelfde taal. Nu werk ik met mensen van allerlei nivo's, sommigen hebben enkel lagere school. En ik merk dat er vooral onder de wat laagopgeleiden een hele andere houding is tov de leidinggevenden. Dat is een beetje nieuw voor mij. Maar ook de directeur, hij zegt amper gedag tegen velen. Misschien is ie wat verlegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Jopske dikke Ik vind het heel vervelend Nikky dat je schrijft, onze hulp nodig te hebben, maar ook schrijft "Maar vanavond zuip ik even door"Bah wat een rot bericht. Het zal wel komen omdat je inderdaad gezopen hebt want een nuchter iemand schrijft het toch anders:angry: Ik geef thuis aan dat ik niet meer wil drinken maar stttt. ik ben een stiekeme drinken. M.a.w. hahaha ze kunnen me toch niet betrappen. * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Nikky, als je via die verrekijker links onder de zoekfunktie activeert en dan het rondje van berichten aanklikt met je naam erbij, lees dan even je eigen berichten terug, vooral die van augustus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Vandaag mijn reiki inwijding gehad. Nu mag ik het ook geven. De eerste tijd ga ik dat vooral aan mezelf geven, wat voelt dat lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Wijfie, Sterkte, Wat moeilijk en lastig allemaal voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Kom vanavond maar ff vertellen Wijfie. Is wat makkelijker voor je. Nou das even mooi zeg Kate. Wat reiki precies is weet ik niet maar dat er goed resultaat mee behaald wordt, weet ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Kate, Goed joh, Heeft mij ook altijd geboeid, dat Reiki, Net als voet reflex bijvoorbeeld. Later,..als ik oud en bejaard ben, ga ik me daar ook eens in verdiepen. Als ik meer tijd heb dus:), Eerst mijn andere opleidingen maar eens af zien te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Bolletje, simpel gezegd helende energie doorgeven via handopleggingen. Het kan zelfs op afstand, maar zover ben ik nog niet. Dat je het ook aan jezelf kunt geven kwam ik pas achter. Toen dacht ik dat is wat voor mij. Rapi, ik vind het juist een fijn tegenwicht bij alle werkstress die ik de afgelopen tijd had. Maar je moet er inderdaad eerst zin in hebben en wat tijd aan willen besteden. Ik slaap er ook heerlijk mee in. Je hele lichaam wordt warm. En je handen heb je altijd bij je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Kate, Kan zeker goed helpen bij werkstress. Maar ben momenteel nog zo bezig met andere dingen (opleidingen), dat ik daar even geen tijd voor heb helaas. Maar, het blijft in mijn achterhoofd, dat zeker. Geloof ook in helende energie overbrengen op afstand. Maar dat geloof, is pas op latere leeftijd gekomen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Als het jouw tijd is voor zoiets komt het vanzelf weer op je pad Rapilos. Succes met alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden