niks Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Inderdaad in slaap gevallen op de bank. Zonder mini, maar wel door mini met haar gespook in de nacht. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 fijn dat je op tijd wakker schoot dan haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Deze zingt minder boeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Wel een heel eigen stemgeluid! Mooi! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 wat Sanne zegt mijn smaak ook niet maar haar stem wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Vocatus en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Hé @Quinn, welkom! En dat ziet er lekker uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 oehoehoe wat lekker Quinn zeg je t niet tegen Yvonne? dan neem ik er twee, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik verklik niemand. Maar dat ding met pepernoten is van mij. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ohh wilde net een tompouce aanbieden, maar dit is veel beter! Lekker Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Hahaha, die Quinn! Jammer dat ik het niet hebben mag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei nancy: Hahaha, die Quinn! Jammer dat ik het niet hebben mag... Zit ook suikervrij bij hoor, Quinn denkt aan alles. Die met de aardbeien toch Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 @nancy wat @niks zegt, ze zijn allemaal ook perfect geschikt voor jou. De magie van het virtuele gebak. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik ga jullie alweer verlaten. We gaan mini nog even zwemles geven en uitputten (hoop ik) in het bubbelbad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Tot ziens @niks en een fijne zwemles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 genietze daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Dag Niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Wat een schatje dit! Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 heeft ze zelf geschreven ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 De coaches zijn bij de eerste noten al perplex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 ja een heel eigen geluid en ze zingt vanuit haar hart/ziel zou ik zelfs zeggen, mooi hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Héél mooi, wow! Dat was het weer, fijne avond nog en tot de volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 wat ligt het niveau toch hoog he. tot volgende week, dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Weer een paar uitzonderlijk goede kandidaten gezien, net als vorige week. Een mooie aflevering dit jaar. Tot volgende week dan maar. lady jane en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden