Bob Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Wat een boel goede kandidaten vandaag! En ieder op zijn of haar eigen manier heel bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 ja ik schrik soms van het niveau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Dit meisje zong wat te braaf....ook geen leuk nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Dacht ik dat deze onzin over was, gaan ze over op de jongere generatie Zit ik weer een avond voor jan jeweetwel ernaast op de bank. Arme ik. niks, nancy en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 we schuiven wel een stukje op voor je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Niks is net taart halen en ik heb nog koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 oh zo gemeen spannend dat laatste moment draaien arme kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ik houd van jullie allebei @lady jane en @niks lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Wat apart, wat leuk, deze jongen. Hoi Quinn! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Ik houd van jullie allebei @lady jane en @niks O, dus dat lieve lieve lieve Bob bij het jaarpact was niet echt gemeend, begrijp ik. Reacher, lady jane en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Wij hadden slagroom gebakje van de winkel beginnend met de A. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Zojuist zei Bob: O, dus dat lieve lieve lieve Bob bij het jaarpact was niet echt gemeend, begrijp ik. Zeker wel! Ik heb een groot hart @Bob Pas jij ook prima bij in. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ah, gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Dit meisje lijkt me een hele goeie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Heftig zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 ik verstond het niet allemaal, maar dat voorfilmpje belooft wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Goede stem ook, zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Mooi hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 wow daar nemen we er een op Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 ik kon niet meer op S wachten hoor sorry niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 @allemaal ik blijf alleen al voor het eten in dit topic. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Lekker, Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 ja maar morgenochtend Bob.................. wat zal Von zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Kam je lang wachten, het is op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ik vind het genieten met de kinderen! Tot volgende week. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden