niks Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Heb de buik vol van m&m. Maar ja, jullie laten het mij alleen op eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 ik ben niet zo'n zoetekauw iemand zoute pinda's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 (bewerkt) Sorry niks, sory jane, maar ik kom hier niet om te eten. Ik ben al veel te dik. 6 december 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 nee ik sluit af. m n hand laat ne weer even in de steek. tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Sterkte @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 trusten Koh deze is mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ja, goeie stembeheersing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 ze herkennen hem niet lijkt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Nee, inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ali de performer, oeioei oei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Wat sneu zo zenuwachtig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 thnx mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Dat was het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Tot volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ik ga ook kijken. Wil me wel concentreren dus kijken iets zeggen hier is lastig maar probeer het soms. Veel plezier. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Meteen wel al heel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 hallo hallo daar zijn we weer deze is meteen al apart/mooi nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Smaragd Ja heeeeeel goed, deze dame! Wow! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Jane gaat ieee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Bob, ben je er óók? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Yep nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Kom op Sophie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Jaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Sophie is een vriendin van een collega van mij nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Deze is ook goed! Wat een goed begin van het programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden