lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 mist Anouk nou een tand of is er een versierd of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 gouden tanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 die mannen steeds met dat: schat en lieverd, brrr daar gruw ik van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 1 minuut geleden zei Lars: ken al die liedjes ook niet Ik ken ze ook niet. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 je hebt wit goud maar ook zwart goud? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Zojuist zei lady jane: die mannen steeds met dat: schat en lieverd, brrr daar gruw ik van lief he lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Heb je nog zwart wit tv @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 "t Is een rock-bitch, hè.. die kunnen wel een tandje missen. Ha, ze is bang voor Anouk.. verstandig om dan voor haar te kiezen. Dan wil je wel doen wat ze zegt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Deze kennen we. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Hahaha, ik vind jullie commentaar veel leuker dan de hunne!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 1 minuut geleden zei lady jane: die mannen steeds met dat: schat en lieverd, brrr daar gruw ik van Ja lieverd, maar zo zijn ze nou eenmaal... Lars en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 nou Anouk is niet mals, maar wat ze zegt klopt vaak wel, in mijn beleving< en dan kun je dus ook veel van haar leren maar bamg zijn is niet goed lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik ken haar niet hoor @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ja zonde van die tanden, Anouk is zo mooi! Maar nou een beetje minder. Wat een draak van een liedje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 2 minuten geleden zei lady jane: je hebt wit goud maar ook zwart goud? steenkool lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 de beste stuurlui he Taat staan nog steeds aan wal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Dit liedje ken ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Idolsfan hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Tja, hier wel Jane. Dit klinkt toch niet echt goed. Het liedje ken ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 mooi hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Anouk heeft al weer spijt deze is te overdreven, jammer, mooie stem wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Heilige kanarie! Dit meisje kan er wat van zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Oh niet mooi heb er ook geen verstand van Kohtje en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Wel allemaal gedraaid..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Zojuist zei Lars: Oh niet mooi heb er ook geen verstand van Dat heb ik ook zo vaak. Wat ik schreeuwend lelijk vind wordt de hemel ingeprezen en andersom.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden