lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 beter dan ouwe taart Lars Lars en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Die mensen kunnen allemaal wel mooi zingen zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 zal ik ook wat mini loempiaatjes in de Actifry gooien dan? Lekker met zoete chili saus Lars en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Kijk je voor het eerst @Reacher? Kan er iemand hier heel mooi zingen? @Jannigje natuurlijk! Volgend jaar doet Jannigje mee en dan gaan we allemaal mee Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ja lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Pf Pffftttt....moeten we wel de goede kaas pakken, Lady Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Toch? Ik vind dat ze mooi zingen. Ik kan het weten want ik klink als een hysterische cavia als ik zing. Lars en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 1-0 nederland lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 gelukkig is Anouk iets kritischer dan jij Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik dacht dat ik dit programma kende maar dat was een andere talentenjacht. Lars en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ali je had gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Man kijkt beneden voetbal, ik kijk boven . Lekker Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Oh mijn hemel! Ze maakt dat meisje helemaal overstuur met die opa voor ze gaat zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Rustig @Reacher het is niet live ze mag eerst weer rustig worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Dit is allemaal al opgenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 nancy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Wel mooi dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 vind ik niet mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 weer naar huis doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Niemand draaide zich om, arme opa Purcey. nancy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Dit vind ik niet echt geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 ook niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 deze mist ook iets, beetje eentonig, maar best goed ook oh Anouk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 ken al die liedjes ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden