lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 die zit in de keuken te smikkelen☺ ik heb taco chips, og nee nacho's heet dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Wie heeft welke WK gehaald, ladyjane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Hallo! Hier wat wortelen voor mezelf lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik heb nog wat nootjes en doritos.. en (uiteraard) cola light. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 hij werd voor chinees aangezien door Waylon maar komt dus uit Zuid Korea en dan op zn Amsterdams zingen, ludiek toch? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Wat een prachtig boeket worteltjes, Reacher. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 jij mag niet @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 1 minuut geleden zei Kohtje: Wat een prachtig boeket worteltjes, Reacher. Dank je Kohtje! Hier: mag jij er ook één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Zojuist zei Lars: jij mag niet @Reacher Tssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 wow Lars, heb jij ff je best gedaan ik begin vast hoor, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Oh.. daar ben ik de hele avond wel mee zoet. Krijg dat nooit weg. Maar toch bedankt Reacher. Lekker vega, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 1 minuut geleden zei lady jane: wow Lars, heb jij ff je best gedaan ik begin vast hoor, jammie Was je ook niet op dieet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Is dat allemaal voor jou alleen dan, Lars.. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Oh wat heerlijk allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 1 minuut geleden zei Kohtje: Oh.. daar ben ik de hele avond wel mee zoet. Krijg dat nooit weg. Maar toch bedankt Reacher. Lekker vega, hè? Je kunt m ook koken, dan gaat t wat makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Wanneer gaan ze nu zingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Jammmm..ik doe mee. Blokjes jonge kaas hier met een heel klein beetje mosterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Nee hoor @Kohtje tast toe Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Deze had ander liedje moeten zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 6 minuten geleden zei Reacher: Je kunt m ook koken, dan gaat t wat makkelijker. Dan lus ik 'm niet meer... oh, gekookte worteltjes...alleen in de hutspot. Maar daar heb ik nu geen zin in. En ze gaat voor waylon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ben benieuwd wat zij nog meer kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Heeft die meneer Lil Kleine of zo eigenlijk al mensen onder z'n hoede? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik zou ook voor Waylon gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 O, Tatum ook hier.. best gezellig zo.. heb ik al die jaren misgelopen dus. Nou, komt er weer één, James... ben benieuwd. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden