rapilos Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Goedeavond allen, Zie er een beetje tegen op, tegen, dat nieuwe forum. Zou ik er wel wijs uit kunnen worden? Ben ouderwets, Bij oud en vertrouwd voel ik me altijd het beste. En wil mijn eigen ikoontje gewoon houden. Ook oud en vertrouwd he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Goeienavond... Ik ook Rapilos, ik kan slecht tegen veranderingen en hou graag alles bij hetzelfde. Ik ga al diezelfde avatars nog missen! Haha! Misschien kan ik deze houden?? Naja, we hoeven het niet alleen te ondergaan, we zijn met meerderen! Gaan we nou precies om 12 uur de lucht uit? Tactive schreef : sterkte dinsdag, maar de 11e is toch echt morgen. Wel weer tijd voor de st.Maarten-lopertjes, ook leuk. Volgens mij blijft het sinds jaren morgen droog op deze dag, wel zo leuk voor de kinders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Nou, dit wordt mijn laatste berichtje op dit 'oude' forum, overmorgen lees ik jullie hopelijk weer... Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 En dit ook mijn laatste berichtje op het oude forum. Ga n.l. naar bed. Hele weekeinde gewerkt. Vroege diensten gehad. Tot ziens (hopelijk ha,ha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Hoi allemaal, ben ik even blij dat ik nog even inlog vandaag vanaf het vliegveld Nice. Mijn verblijf hier werd met anderhalve dag verlengd. Prachtig weer gehad, geen drup regen gezien, alleen op tv bij het weerbericht van Nederland:D Vannacht kom ik thuis. Ik kijk dan nog wel even op mijn pc, en anders tot dinsdag maar hè? Ben nog steeds zonder alcohol bai de wee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Sorry Aak, kom ik aan met mijn 20 graden:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 is ook chique Aak:D kost 3 euro kan ik een half uur computeren ben zo weg weer, koste tijd om jullie te vinden vanaf hier. 21.45 uur vlieg ik, 24.00 uur land ik. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Amai 't is hier stil. Ik voel me een beetje geërgerd. Gevaarlijk gevoel. Hey VM, wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Komp ut Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Even dag zeggen hier nog. Hoop morgenochtendvroeg toch nog even snel hier de gordijnen open te kunnen doen.... En anders... gewoon tot op het nieuwe forum. Gaat allemaal goed komen lui. Voor nu... trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Wat bedoel je bol, komp ut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Nou wordt het echt gevaarlijk... Ik wacht tot het late kuiken binnen is Maar ach, die loopt ook niet in 7 sloten tegelijk See ya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Zijn jullie allemaal al weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Nee joh Jen Ben naar slapen gaan.. Rus an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Wat een raar idee, de laatste keer op dit forum. Dat twee dagen pact is ook zoiets. Ik zal het starten en als iemand zich droog afmeldt en het ziet, mag hij/zij erop. Twee dagen pact, 11 en 12 november Lytse AR Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Verder voor iedereen sterkte met afkicken morgen. We zoeken gewoon veel afleiding! Hou je taai. Voor nu: slaap lekker en tot overmorgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ja ik ga nog niet slapen, Mar. Dat is het net. Zou ik nog eens soep maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Jan meldt zich af op de oude site. Beetje raar, lijkt wel nostalgie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Originally posted by: JenWat bedoel je bol, komp ut?quote> Hoe komt het dat je je geërgerd voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Oei ik zie dat het al laat is mensen. Dadelijk nog ff v. Gerwen zien winnen en dan weer naar bed. Mensen tot Dinsdag en houdt het allemaal droog dan doe ik het ook. Beloofd???? Trusten kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Ik zeg dag tegen het oude forum , ik ben reuze benieuwd naar de vernieuwingen / verbeteringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ah ik dacht "komp ut" = "computer uit". Haha. Lang privé-verhaal eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ik heb even het ontbijtbuffet klaargezet denk zo dat de mods niet vannacht om 00.00 uur aan het werk gaan, en zo wel, dan mogen zij het buffet plunderen:P En als Yvonne het aanteft, ff opwarmen graag en verse koffie, dan ben ik een tevreden mens. Ik heb net meisje met 9 pruiken gezien in ons filmhuis. Indrukwekkend. Ons maatje dat mee was heeft nog niet lang geleden haar man aan kanker verloren en voor haar was het erg aangrijpend allemaal. Maar ook mooi hoe een goed gemaakte, realistische film kan helpen met verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 tot ooit en slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden