Paddy Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Weekpact 7 september 2014DribbelProudMaryBlondieBolLidiaJaneMijnGerritJootjeSkip Kruidenthee Monster Wimmelt Paddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Nog eentje mensen dan zijn we over het oude record heen. Dat staat op 13 frummels. Kom op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Mag ik er dubbel op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Weekpact 7 september 2014 Dribbel ProudMary Blondie Bol Lidia Jane MijnGerrit Jootje Skip Kruidenthee Monster Wimmelt Paddy Blondy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 (bewerkt) Jaaaa we zijn met z'n 14 e. Blondie Sttttt ik heb jouw naam anders geschreven. Hebben ze vast niet door. 8 september 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Vast niet bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Ik doe ook weer mee. Helaas lukt het quoten niet. Hoe doen jullie dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 nou dan mag die Blondy er wel weer af he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Ja we hebben het gehaald mensen ons nieuw record is 14 mensen. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 (bewerkt) test Helaas lukt het bij mij niet. Ik druk ook op het bericht van de poster op quote en dan krijg ik wel een nieuw bericht maar niet met de posting van de forummer welk bericht ik gequote hebt. En ik werk met een laptop. 10 september 2014 bewerkt door Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 september 2014 Rapport Share Geplaatst 10 september 2014 Neem aan dat quoten niet lukt? ADB hopenlijk wel Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Ja dat gelukkig wel Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 september 2014 Rapport Share Geplaatst 12 september 2014 Fijn gevoel dat er zoveel meedoen aan het weekpact, dat sterkt! Gaat goed hier mede daarom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2014 Yehaaa wat fijn kanjers. 15 frummels die mee doen wat ben ik trots. Heerlijk gevoel. Kyon als je gewoon iedere week aan geeft dat je mee wilt doen, zetten we er jou gewoon bij hoor. Helemaal geen punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 13 september 2014 Rapport Share Geplaatst 13 september 2014 Super Bolletje. Ik meld mij graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Weekpact 15-9-2014 Mensen halen de we 15 deze week ook weer? Dat zou vet gaaf zijn. Volgens mij heeft iedereen het vorige week gehaald dus plakken we er gewoon nog een week tegenaan. Kyon Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Weekpact 15-9-2014 Mensen halen de we 15 deze week ook weer? Dat zou vet gaaf zijn. Volgens mij heeft iedereen het vorige week gehaald dus plakken we er gewoon nog een week tegenaan. Kyon Bolletje. Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Weekpact 15-9-2014 Mensen halen de we 15 deze week ook weer? Dat zou vet gaaf zijn. Volgens mij heeft iedereen het vorige week gehaald dus plakken we er gewoon nog een week tegenaan. Kyon Bolletje. Blondie Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Ik had nog niet goed gelezen...ik heb het inderdaad gehaald. Doe ook graag mee. Weekpacten geeft mij meer rust en werkt motiverend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Weekpact 15-9-2014 Mensen halen de we 15 deze week ook weer? Dat zou vet gaaf zijn. Volgens mij heeft iedereen het vorige week gehaald dus plakken we er gewoon nog een week tegenaan. Kyon Bolletje. Blondie Lidia Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 sorry Gerrit ik was weer eens op de vorige blz blijven steken ik word oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Ik heb het ook weer gehaald! En wil er graag weer bij, maar het lukt me echt niet om de berichten te quoten op mijn laptop. Erg vervelend. Misschien wil iemand er mij nog eens op zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Weekpact 15-9-2014 Mensen halen de we 15 deze week ook weer? Dat zou vet gaaf zijn. Volgens mij heeft iedereen het vorige week gehaald dus plakken we er gewoon nog een week tegenaan. Kyon Bolletje. Blondie Kruidenthee MijnGerrit Lidia Jane Jootje. En dat is acht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Dankjewel Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 De iPad heeft ook een bloedje hekel aan quoten dus bij deze, ik doe mee en het wordt een uitdagende week! Veel drank in huis want 2 verjaardagen maar ik ga ervoor! 3 x uit eten en 1 groot feest! Zie er wel wat tegenop maar weet dat ik niet ga drinken !! Weet ook dat het niet makkelijk gaat worden maar ook dat is niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden