jani Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: MupkeIk doe weer meeweekpact 4-3-2013Bol.OctaviaMupkejaniquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: jani Originally posted by: MupkeIk doe weer meeweekpact 4-3-2013Bol.OctaviaMupkejaniHannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik doe weer graag mee en meld me ook nog droog af voor vorige week. Een hele goede week iedereen die meedoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Originally posted by: Hanneke Originally posted by: jani Originally posted by: MupkeIk doe weer meeweekpact 4-3-2013Bol.OctaviaMupkejaniHannekeLytsequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 weekpact 4-3-2013 Bol. Octavia Mupke jani Hanneke Lytse Tatum Ik heb het ook droog gehouden deze week. Mijn dipmoment van vandaag is weer voorbij. Ik doe ook weer mee met komende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Mijn complimenten voor iedereen die het van de week droog gehouden heeft hoor. Heel goed. Doen jullie deze week ook weer mee? Week 11-3-2013. Bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik heb deze week ook geen alcohol gedronken en doe voor volgende week weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: bolletjeMijn complimenten voor iedereen die het van de week droog gehouden heeft hoor. Heel goed. Doen jullie deze week ook weer mee?Week 11-3-2013.Bollie.Janiquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik heb er ook weer een week droog bij en doe weer mee voor de volgende Week 11-3-2013. Bollie. Jani Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 weekpact 11 maart Bollie Jani Mupke Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Joeghei of hoe schrijf je dat, toppie van iedereen. Voor jullie allemaal een grote bos :present::present::present::present::present: en heel veel dikke pakkerds. :sun::sun::sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Bol, ik schrijf me vanavond wel weer in. Ik vind het op Zondagochtend nog steevast "deze week en dit weekend" en vanavond (dat begint rondom 17.00 uur) ga ik wel weer nadenken over volgende week, werken, op tijd naar bed en natuurlijk als eerste de tv-serie Divorce die avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Tatum er zijn wel meer mensen die daar moeite mee hebben hoor, maar het weekpact gaat morgenvroeg in. Dan is het ook 11-3-2013. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 weekpact 11 maart Bollie Jani Mupke Jane Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmoweekpact 11 maart Bollie Jani Mupke Jane AlbertHannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Goedemorgen, Ook ik heb het de afgelopen week droog weten te houden. Ik heb geen moeite met op zondag beginnen met het weekpact. Zondag is voor mij de eerste dag van de week en zeker niet de laatste. Iedereen wens ik een heel goede nieuwe week toe. Hoop dat we het allemaal droog houden. Het kost mij soms moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik heb ook geen moeite met aanmelden op zondag, wel prettig juist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 weekpact 11 maart Bollie Jani Mupke Jane Albert Hanneke Taurus65 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 weekpact 11 maart Bollie Jani Mupke Jane Albert Hanneke Taurus65 rip Queenie Ja, ik ben de vakantie alcoholvrij doorgekomen. De eerste in 34 jaar! Toen we aankwamen had de eigenaresse de sekt en gluhwein al klaarstaan. Die hebben we gelijk maar in een kast, uit het zicht gezet.. Ik geef mezelf hiervoor een:present:. Verder wel jammer dat ik hartstikke ziek was en een paar dagen in bed gelegen heb. Maar, hoe dan ook, het is een mijlpaal in mijn leven en ben nu ook niet meer zo bezig met "de verleiding" waar ik angst voor heb ivm onze volgende week vakantie in juni. Ik ga iedere dag in met de AA gedachte dat ik de komende 24 uur niet drink! Ook vandaag neem ik dus die beruchte eerste niet. Fijn dat jullie meedoen.. Liefs en sterkte aan iedereen die het kan gebruiken:heart: Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Klasse Queenie en volgende vakantie is je lijf al weer een stuk sterker en je wil dan helemaal! :present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 weekpact 11 maart Bollie Jani Mupke Jane Albert Hanneke Taurus65 rip Queenie Tatum Ik ben er ook weer bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ja hoor, ik ga er ook weer voor, nog twee dagen en dan heb ik vier maanden volgemaakt. A.s vrijdag een grote receptie op mijn werk ter ere van mijn 40-jarig (werk)jubileum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 weekpact 11 maart Bollie Jani Mupke Jane Albert Hanneke Taurus65 rip Queenie Tatum Octavia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Queeni: :heart: In Juni ben je weer een stuk sterker. Wees daar nog niet mee bezig. Zoals AA zegt: ONE DAY AT A TIME. En dat werkt echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Originally posted by: bolletjeweekpact 11 maart Bollie Jani Mupke Jane Albert Hanneke Taurus65rip QueenieTatumOctavia.LytseDeze afgelopen week ben ik weer droog doorgekomen.RQueenie: goed van je dat je je eerste alc. vrije vakantie erop hebt zitten. De volgende wordt beslist gemakkelijker (hoop ik) en in juni ga ik dat ook ervaren!Zet hem op.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden