Spring naar bijdragen

WEEKPACT VOOR KANJERS


bolletje

Aanbevolen berichten

Mupke, vanmorgen mijn halve refusal achter de kiezen dus noteer mij ook maar voor het nieuwe weekpact.

Net een lekkere wandeling gemaakt in de sneeuw met mijn vrouw en de honden.

Halverwege het café in en alleen een heerlijk kopje koffie gedronken.

Prettige zondag verder allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mupke lekker SM. flink knallen met zweepjes, wasknijpers vast klemmen daar waar eigenlijk baby's aan moeten eten. Een man binnen komen met een flinke knots, zo eentje die Bambam ook had. En dan er maar flink op rammen. Daar ben ik wel voor in hoor.:P

Ik ga journaal kijken wordt hier een partij melig.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw weekpact van 11 - 18 feb:

Mupke

Lytse

rip Queenie

Kunsie

Octavia

miranda

Bol (voor de frituur)

Jane (met zweepje)

Tatum

Hanneke

Fruitvlieg

NickyLJ

Meld me ook droog gelijk af voor vorige week. De eerste week "droog" zit er nu op, maar wat een lastige momenten kwam ik tegen zeg.

Wel een keer of zes echt in tweestrijd gestaan, maar niet gezwicht dus ben best wel trots.

Heb denk ik de goede richting weer te pakken.

En die frituur gaat me in het kiloknallerdraadje de kop kosten vrees ik... :)

Fijne droge week allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: NickyLJ80

Meld me ook droog gelijk af voor vorige week. De eerste week "droog" zit er nu op, maar wat een lastige momenten kwam ik tegen zeg.
Wel een keer of zes echt in tweestrijd gestaan, maar niet gezwicht dus ben best wel trots.
quote>

De eerste week .. daar mag je zeker trots op zijn. :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Geweldig Mupke dat je ook weer mee doet.quote>


Wie had dat gedacht he? Ik wilde alleen maar minderen.
En nog zal ik niet zeggen dat ik nooit meer iets zal drinken. Maar voor een minderaar doe ik het niet slecht! :)

Ik breng het nog maar weer even onder de aandacht, de Top training heeft me denk ik heel goed geholpen.
Voor wie er belangstelling voor heeft plak ik hier nog even de link naar het programma. https://www.test.uva.nl/stest/...?prj_id=1221&exp_id=60
Deelname is gratis en anoniem.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Mupke, ik denk vaak terug aan alle ellende die veroorzaakt is door mijn alc. misbruik, zeker de laatste tijd komt er heel vaak een periode terug in gedachte. Ik schaam me werkelijk waar rot. Dat zijn dan de momenten waarop ik denk "nee a.u.b. nooit maar dan ook nooit meer".

Heel soms komt ook de gedachte "och een pilsje kan toch geen kwaad"? Maar ik lees deze zin zo vaak hier, en lees ook veel dat dat geen goeie gedachte is, dus druk ik die heel gauw weg.

Nee ik probeer te gaan voor een alc. vrij leven de rest van mijn bestaan hiero.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn. We zijn alweer met z'n 4-en.

Bol, het is zeker niet zo dat ik van plan ben weer te gaan drinken. Maar nooit meer ... dat is te ver weg. Ik gebruik deze stopperiode voor zelfonderzoek.

Meestal genoot ik helemaal niet van het drinken. Heel soms echter wel. Op een mooie zomerdag bijvoorbeeld. En dan vraag ik me af, zou ik dat ooit weer kunnen? Zou ik het bij 1 of 2 kunnen laten?

Tot nu toe is het antwoord uit zelfkennis: Nee! Ik ga er daarom vanuit dat ik er beter aan doe het nooit te gaan proberen. Maar misschien ga ik daar nog wel eens ander over denken he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...