Spring naar bijdragen

WEEKPACT VOOR KANJERS


bolletje

Aanbevolen berichten

Originally posted by: jani
Originally posted by: Tatum
WEEKPACT 18-03-2013

Albert
Bolletje
Mupke
Tatum
Jani
Hannekequote>


Ik heb er ook weer zin in na deze droge week.

:present:

Ik heb er weer zin in :);)

quote>

Weer een droge week achter de rug, op naar de volgende!
quote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks een paar goede maanden achter de rug nu toch weer wat twijfels. Ik weet niet wat dat is. Morgen de uitslag van mijn neuropsychologisch onderzoek.

Eigenlijk voel ik me niet zo lekker vandaar toch maar aanmelden. Sinds lange tijd een behoorlijk verlangen naar veel drank.

Moeilijke week vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is het 3 maanden geleden dat ik gestopt ben met drinken.

Ik heb in geen 40 jaar zolang niet gedronken en hoewel ik het van "nooit meer" nog steeds spaans benauwd krijg, durf ik wel steeds vaker te genieten van het niet meer hoeven drinken.

Ik voel me gesteund door het weekpact, bedankt daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jani, als je maar lang genoeg adb. bent zal je sterker worden en minder behoefte krijgen om te gaan drinken. Heel soms heb ik nog wel eens wat trek maar dat is zo weer voorbij. Ik vind een nuchter leven veel prettiger.

Mij benauwd het niet meer om te denken nee nooit meer, ik kies voor dit leven. Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer de fout in kan gaan hoor, maar ik voel me sterker dan ooit. Ik hoop dat jij dat ook gaat ervaren.

Ik denk dat je het een beetje kan gaan vergelijken met een kind dat het ouderlijk huis gaat verlaten en zelfstandig en op eigen benen moet leren staan. Naarmate ze dat langer doen worden ze meer en meer zelf verzekerd.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen overweldigende trek ofzo, maar toch vind ik het jammer dat er geen tussenweg is. Gewoon zoals andere mensen dat kunnen, in het weekend een drankje en daarna weer de fles voor een week weg zetten. Misschien ooit, maar zover ben ik nu niet en komt misschien ook nooit meer, dus ik teken nog maar een weekje bij. Daar overkomt me niks van denk ik maar. :)

Weekpact 1-4-2013.

Joris.

Bol.

Mupke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Jani, als je maar lang genoeg adb. bent zal je sterker worden en minder behoefte krijgen om te gaan drinken. Heel soms heb ik nog wel eens wat trek maar dat is zo weer voorbij. Ik vind een nuchter leven veel prettiger.
Mij benauwd het niet meer om te denken nee nooit meer, ik kies voor dit leven. Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer de fout in kan gaan hoor, maar ik voel me sterker dan ooit. Ik hoop dat jij dat ook gaat ervaren.
Ik denk dat je het een beetje kan gaan vergelijken met een kind dat het ouderlijk huis gaat verlaten en zelfstandig en op eigen benen moet leren staan. Naarmate ze dat langer doen worden ze meer en meer zelf verzekerd.
;)quote>


Bolletje....so right :sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...