kunsie Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Originally posted by: rip QueenieNieuw weekpact van 11 - 18 feb: Mupke Lytserip QueenieKunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Heejj, fijn dat jullie ook meedoen Lytse en Kunsie! LIKE Mupke, het wordt al wat he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Mupke, vanmorgen mijn halve refusal achter de kiezen dus noteer mij ook maar voor het nieuwe weekpact. Net een lekkere wandeling gemaakt in de sneeuw met mijn vrouw en de honden. Halverwege het café in en alleen een heerlijk kopje koffie gedronken. Prettige zondag verder allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Inderdaad al een mooi cluppie zo Queenie. Octavia, je zit weer een week aan ons vast. Ik heb je erbij gezet. Nieuw weekpact van 11 - 18 feb: Mupke Lytse rip Queenie Kunsie Octavia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Originally posted by: rip QueenieHeejj, fijn dat jullie ook meedoen Lytse en Kunsie! LIKEMupke, het wordt al wat he?quote> Met lood in mijn schoenen hoor Queenie:DMaar hé, als jullie het kunnen dan kan ik het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Zo is dat!!!!!! Lood in je schoenen? Da's goed voor de lijn als je daarmee wandelt.. Moeilijk moment, gooi het er dan uit bij de mensen van dit forum, iedereen heeft alleen maar het beste met je voor. We hebben allemaal die vreselijke gezamelijke vijand, toch? Enne, wees lief voor jezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Nieuw weekpact van 11 - 18 feb: Mupke Lytse rip Queenie Kunsie Octavia miranda Bol (voor de frituur) Jane (met zweepje) quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Ah, Miranda ook weer aan boord! zeg Jane, .... een zweepje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 wel erg cru misschien? zal ik m weghalen? was goed bedoeld hoor; Bol die ons verwent en ikke die wat opzweept als iemand in dreigt te kakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Een leren zweepje Jane? Bedankt dat je me er bij gezet hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 ik houd het meest van bitterballen Bol:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Originally posted by: jane4wel erg cru misschien?zal ik m weghalen?quote> Welnee. Ik dacht aan een sm zweepje. Maar dat zegt (misschien) meer over mij dan over jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Ja Mupke lekker SM. flink knallen met zweepjes, wasknijpers vast klemmen daar waar eigenlijk baby's aan moeten eten. Een man binnen komen met een flinke knots, zo eentje die Bambam ook had. En dan er maar flink op rammen. Daar ben ik wel voor in hoor. Ik ga journaal kijken wordt hier een partij melig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2013 Nieuw weekpact van 11 - 18 feb: Mupke Lytse rip Queenie Kunsie Octavia miranda Bol (voor de frituur) Jane (met zweepje) Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Originally posted by: TatumNieuw weekpact van 11 - 18 feb: Mupke Lytserip QueenieKunsieOctavia mirandaBol (voor de frituur)Jane (met zweepje)TatumHannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Nieuw weekpact van 11 - 18 feb: Mupke Lytse rip Queenie Kunsie Octavia miranda Bol (voor de frituur) Jane (met zweepje) Tatum Hanneke Fruitvlieg NickyLJ Meld me ook droog gelijk af voor vorige week. De eerste week "droog" zit er nu op, maar wat een lastige momenten kwam ik tegen zeg. Wel een keer of zes echt in tweestrijd gestaan, maar niet gezwicht dus ben best wel trots. Heb denk ik de goede richting weer te pakken. En die frituur gaat me in het kiloknallerdraadje de kop kosten vrees ik... Fijne droge week allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Originally posted by: NickyLJ80Meld me ook droog gelijk af voor vorige week. De eerste week "droog" zit er nu op, maar wat een lastige momenten kwam ik tegen zeg.Wel een keer of zes echt in tweestrijd gestaan, maar niet gezwicht dus ben best wel trots.quote> De eerste week .. daar mag je zeker trots op zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Mupke Lytse rip Queenie Kunsie Octavia miranda Bol (voor de frituur) Jane (met zweepje) Tatum Hanneke Fruitvlieg NickyLJ Taurus65 Ik zocht altijd buiten mezelf naar kracht en vertrouwen maar het komt van binnen. Het is er altijd. A. Freud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Weekpact 18-2-2013. Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Ik doe er ook nog een week bij. Originally posted by: bolletjeWeekpact 18-2-2013. Bolletje. Mupkequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Geweldig Mupke dat je ook weer mee doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Originally posted by: bolletjeGeweldig Mupke dat je ook weer mee doet.quote> Wie had dat gedacht he? Ik wilde alleen maar minderen.En nog zal ik niet zeggen dat ik nooit meer iets zal drinken. Maar voor een minderaar doe ik het niet slecht! Ik breng het nog maar weer even onder de aandacht, de Top training heeft me denk ik heel goed geholpen.Voor wie er belangstelling voor heeft plak ik hier nog even de link naar het programma. https://www.test.uva.nl/stest/...?prj_id=1221&exp_id=60Deelname is gratis en anoniem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Nou Mupke, ik denk vaak terug aan alle ellende die veroorzaakt is door mijn alc. misbruik, zeker de laatste tijd komt er heel vaak een periode terug in gedachte. Ik schaam me werkelijk waar rot. Dat zijn dan de momenten waarop ik denk "nee a.u.b. nooit maar dan ook nooit meer". Heel soms komt ook de gedachte "och een pilsje kan toch geen kwaad"? Maar ik lees deze zin zo vaak hier, en lees ook veel dat dat geen goeie gedachte is, dus druk ik die heel gauw weg. Nee ik probeer te gaan voor een alc. vrij leven de rest van mijn bestaan hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Weekpact 18-2-2013. Bolletje. Mupke Tatum Pffft........ ik val de laatste tijd van het weekendpact in de weekpact en andersom geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2013 Fijn. We zijn alweer met z'n 4-en. Bol, het is zeker niet zo dat ik van plan ben weer te gaan drinken. Maar nooit meer ... dat is te ver weg. Ik gebruik deze stopperiode voor zelfonderzoek. Meestal genoot ik helemaal niet van het drinken. Heel soms echter wel. Op een mooie zomerdag bijvoorbeeld. En dan vraag ik me af, zou ik dat ooit weer kunnen? Zou ik het bij 1 of 2 kunnen laten? Tot nu toe is het antwoord uit zelfkennis: Nee! Ik ga er daarom vanuit dat ik er beter aan doe het nooit te gaan proberen. Maar misschien ga ik daar nog wel eens ander over denken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden