bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 TatumLoontjePatrickBolSowhatBlondieGabyLenieWelkom Tatum en heel fijn dat je mee doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 mmm..lekker optijd, maar ben van de partij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Je bent nooit te laat lieverd, je staat erbij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 senk joe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik doe ook weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 quote: Originally posted by: Leniesenk joe.... Joe welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 quote: Originally posted by: bolletjeTatumLoontjePatrickBolSowhatBlondieGabyLenieOne leg Desi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Doe ook mee !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 TatumLoontjePatrickBolSowhatBlondieGabyLenieAichaOne leg Desi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Bol, het werkt vanavond al, dat lijstje van jou Tegen de tijd dat de winkels bijna gingen sluiten had ik het onrustige gevoel van ................ zal ik??? Even aan jou gedacht en niet gegaan. En nu zijn de winkels weer dicht. Heeft vrijdag de 13e toch een goed einde gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Geweldig Tatum, kan ik je voor deze week ook weer noteren?Zo, een nieuwe week dus een nieuwe start voor een alcoholvrije week. Kom op kanjers we gaan er weer voor hé?Zet je naam erbij en probeer het.Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Blondie doet uiteraard ook weer meeBolletje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik doe zeker mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Nu ik er toch weer ben doe ik ook mee.TatumLoontjePatrickBolSowhatBlondieGabyLenieAichaOne leg Desi:)SusanaMarc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 quote: Originally posted by: bolletjeZo, een nieuwe week dus een nieuwe start voor een alcoholvrije week. Kom op kanjers we gaan er weer voor hé?Zet je naam erbij en probeer het.Bolletje.Blondie.Susanna.Marc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik doe mee!!! Heb de lijst even bijgewerktTatumLoontjePatrickBolSowhatBlondieGabyLenieAichaOne leg Desi:)SusanaMarc SowhatWijfieNiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Bolletje.Blondie.Susanna.Marc.Sowhat.Niets.Wijfie.Niets, we beginnen iedere maandag, opnieuw met een weekpact, dus heb ik het even veranderd. Soms hebben mensen zin om een week mee te doen en daarna weer even te wachten.We starten het weekpact wel steeds op deze draad anders moet ik iedere keer weer een nieuw draadje aan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Wie doet er deze week weer mee? We beginnen weer vandaag de 23e mei.Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Uiteraard doe ik weer mee...Bol Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 BolBlondieJaapLaat ik maar weer eens meedoen er knaagt iets. Niet dat ik het wil. Drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 BolBlondieJaapSowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Natuurlijk doe ik ook mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 quote: Originally posted by: bolletjeBol.Blondie.Jaap.Sowhat.Susanna.:present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 BolBlondie JaapSowhatSusanaJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden