Spring naar bijdragen

WEEKPACT VOOR KANJERS


bolletje

Aanbevolen berichten

Sowhat

Blondie

Wijfie.

Lenie.

Patrick.

Bol.

Gaby.

Sjef

Jaap

Fleurie

Er wordt niets geschrapt Lenie, de week is nog niet om en als je zo sterk zou kunnen zijn om de rest van de week niet meer te drinken heb je toch heel veel gewonnen lieverd, dus ik laat je gewoon staan hoor. Een pact wil niet zeggen dat je niet een zwak moment kan hebben. maar dat je kracht moet leren opbouwen. En geloof in jezelf dat je het kunt. Zet jezelf niet buiten spel maar blijf bij ons.
Fleurie ik heb er jou ook bij gezet. Zal wel goed zijn hé? Anders hoor ik het wel. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig lieve meiden.
Natuurlijk ga je het redden Gaby, dat heb je gisteren aan jezelf en ons laten zien.:) goed eten, bezig zijn met leuke dingen als dat lukt, en heel veel op het forum komen als je het moeilijk hebt. Je bent goed bezig meid.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaccky, er hebben mensen afgesproken een week niet te drinken, soms doen we dat voor een dag of een weekend, meestal start iemand zo'n apart draadje als hij/zij weet dat er een konfronterend feestje of
moeilijk moment aan komt; zo steunen we elkaar extra en als je toch gaat drinken dan, is het net alsof je ook je pactgenoten laat vallen, dat kan net een extra stok achter de deur zijn. Een maatje zoeken
met wie je extra pb's uitwisselt (persoonlijke berichten) helpt ook als extraatje, je kunt dan buiten het forum om iets openhartiger zijn omdat die niet openbaar te lezen zijn. We zijn al kwetsbaar genoeg he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...