Spring naar bijdragen

WEEKPACT VOOR KANJERS


bolletje

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
5 uur geleden zei Sanmiquel:

Hoi @Pytje ja moest er ook nog aan denken. Jij bent volgens mij nu alleen al een paar maandjes verder dan ik. 

Voor mij was het de eerste week. Die (in tegenstelling tot de vorige keren) verrassend gemakkelijk ging. 
Op naar de volgende week maar weer. Jij ook succes. 

@Sanmiquel, ik ga nu de achtste week in. Het gaat beter en gemakkelijker dan de voorgaande keren. Net als bij jou, zo te lezen. Je zat in de vorige periode heel erg diep weet ik nog. Gaat het nu beter met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-2-2022 om 07:51 zei Sanmiquel:

@Pytje klopt was toen niet echt de beste periode uit mijn leven. Nog een wonder dat ik het toen een half jaar vol gehouden heb. Is nu gelukkig anders. Zit ook in een rustige periode nu. 

Gisteren een etentje, eigenlijk zonder problemen of twijfels het bij 2 Leffe blond 0,0 gehouden. Alcohol geen moment gemist. 

Hoe gaat dat bij jou?

Ik vind het niet moeilijker of gemakkelijker dan andere keren. Wat mij nu meer op het rechte pad houdt is de gedachte dat 1 keer de laatste keer moet zijn. Ik heb het al zo vaak geprobeerd. Eind van de week zit ik op twee maanden. Dus de gewoonte van niet drinken is er al wel een beetje ingeslopen. En dat is fijn, ik wil ook liever niet nog een keer aan dit hele proces moeten beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...