dribbeltje Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Mensen halen de we 15 deze week ook weer? Dat zou vet gaaf zijn. Volgens mij heeft iedereen het vorige week gehaald dus plakken we er gewoon nog een week tegenaan. Kyon Bolletje. Blondie Kruidenthee MijnGerrit Lidia Jane Jootje. En dat is acht! Dribbel dus 9! Toch gelukt ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Nou, quoten lukt mij ook niet. Wie wil me er bij zetten? 10!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Thnx MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Mensen halen de we 15 deze week ook weer? Dat zou vet gaaf zijn. Volgens mij heeft iedereen het vorige week gehaald dus plakken we er gewoon nog een week tegenaan. Kyon Bolletje. Blondie Kruidenthee MijnGerrit Lidia Jane Jootje Dribbel ProudMary Skip Hier ook 2 verjaardagen en daarbij een ernstig gevoel van " waarheen , waarom, hoe en voor wie" gevoel. De antwoorden weet ik wel Waarheen: gewoon rechtdoor op dit pad blijven Waarom: gewoon omdat dit de beste route is Hoe: zoals je de laatste tijd gewend was Voor wie: voor jezelf en hen die je lief zijn Het klinkt best kinderlijk eenvoudig maar voelt "wiebelig." Daarom : leve het Weekpact ProudMary en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 (bewerkt) Dat wiebelig gevoel kent bijna iedereen hier Skip. Je hebt de euforie van het stoppen achter je liggen, de laatste keer dat je gedronken hebt ligt ook ver achter je, en nu komt het er op aan om door te zetten. Je niet afvragen waarheen of waarom en voor wie, maar kijken wat de alc. jou voor een ellende heeft gebracht, die tijd dat je nu gestopt bent wil je toch niet meer kwijt. We blijven gewoon doorgaan hé? 14 september 2014 bewerkt door bolletje kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 De afgelopen week ook gehaald. Bedankt Bolletje voor het toevoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Nee hoor Bol! Ik laat niks glippen. Dank je voor je woorden !❤zo'n opkikkertje is fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Weekpact 15-9-2014 KyonBolletje.BlondieKruidentheeMijnGerritLidiaJaneJootjeDribbelProudMarySkip Paddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Weekpact 15-9-2014 KyonBolletje.BlondieKruidentheeMijnGerritLidiaJaneJootjeDribbelProudMarySkip Paddy Nancy Maar goed dat ik niet bijgelovig ben, nr. 13........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Joehoeoe Nancy er ook bij ! Goed zeg... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 september 2014 Rapport Share Geplaatst 15 september 2014 Weekpact 15-9-2014 Kyon Bolletje. Blondie Kruidenthee MijnGerrit Lidia Jane Jootje Dribbel ProudMary Skip Paddy Nancy Maar goed dat ik niet bijgelovig ben, nr. 13........ Monster bijna 15! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 De eerlijkheid gebiedt mij te melden dat ik 1 blikje bier heb gedronken. Mijn kostganger had er 5 toen hij 5 weken geleden zijn intrek hier nam en had er alleen de 1e avond 1 gedronken. Hij zit namelijk in hetzelfde schuitje als wij. Bovendien probeert zijn vriendin van afstand hem te controleren. Woensdag kwam hij pas om 11 uur thuis uit zijn werk en vond dat hij nu toch wel een biertje had verdiend. Toen ik het zag, kreeg ik er ook zin in, terwijl ik geen bierdrinker ben, veel te veel werk voor je effect hebt. En geloof het of niet, maar ik was even helemaal vergeten dat ik op het weekpact stond, ik zie bier eigenlijk als een pittig soort frisdrank, dus ik vroeg of ik er ook 1 mocht. Dat mocht. Zo doende dus. Pas halverwege besefte ik wat ik deed. Verder heeft het geen gevolgen gehad van meer willen, zoals met wijn wel zou kunnen zijn gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Lidia, ik zou het niet hebben gekund; bij mij ze er allemaal aangegaan en vervolgens zou ik naar de winkel zijn gegaan. Nu weet je weer wat bier is, dus volgend weekpact maar weer meedoen, denk ik? Wel een beetje jammer van deze, nou ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 19 september 2014 Rapport Share Geplaatst 19 september 2014 Ja, natuurlijk doe ik weer mee. Maar bier heeft gewoon wat trek betreft geen, of in ieder geval bijna geen, betekenis voor mij. Zelfs tijdens mijn drinkperiodes, als de wijn op was, dacht ik niet aan dat er (soms voor bezoek) bier in de koelkast stond. Ik heb een grote koelkast en dan zie je niet alles dat erin staat. Maar toch ben ik blij dat de kostganger niet een innemer is, dat zou wel moeilijk worden, zelfs als hij alleen zou drinken op zijn kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Weekpact 22-9-2014 Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 En tuurlijk doe ik ook weer mee ! Ik heb deze week sinds 2006 eindelijk weer eens de 3 maanden gehaald. Ongelofelijk dat het mij al die tijd niet gelukt is en nu wel. Het voelt zo goed. Ik krijg er energie van. En ik heb nog niet eens zoveel trekmomenten gehad. Ik denk dat het komt omdat ik er nu toch anders tegenaan kijk. De knop is om. Ik kan niet af en toe iets drinken want dan val ik telkens toch weer terug na bepaalde tijd. Ik moet gewoon nooit meer alcohol drinken. Heb genoeg problemen gehad en zit nu ook nog momenteel in een emotionele achtbaan maar ik kan het wel beter aan dan toen ik nog dronk. Ik ben blij en ga er vandaag weer vol van genieten! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Weekpact 22-9-2014 Bol. Kyon MijnGerrit Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Weekpact 22-9-2014 Bol. Kyon MijnGerrit Jootje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Weekpact 22-9-2014 Bol Kyon MijnGerrit Jootje Blondie ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Weekpact 22-9-2014 Bol Kyon MijnGerrit Jootje Blondie ProudMary Monster Bij Kyon wil ik wel in het rijtje staan........TROTS OP ONZE MEIDEN (maar ook héél trots op MijnGerrit) Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Weekpact 22-9-2014 Bol Kyon MijnGerrit Jootje Blondie ProudMary Monster Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2014 Rapport Share Geplaatst 21 september 2014 Weekpact 22-9-2014 Bol Kyon MijnGerrit Jootje Blondie ProudMary Monster Kruidenthee Lidia Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Weekpact 22-9-2014 Bol Kyon MijnGerrit Jootje Blondie ProudMary Monster Kruidenthee Lidia Jane Fruitvlieg Paddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Weekpact 22-9-2014 Bol Kyon MijnGerrit Jootje Blondie ProudMary Monster Kruidenthee Lidia Jane Fruitvlieg Paddy Nancy Aahhhhhh....wéér nr. 13........ vorige week gelukt, moet deze week ook weer lukken, toch??? ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden