Spring naar bijdragen

Het nieuwe forum komt eraan!

Gast Admin

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Graag wijs ik jullie langs deze weg nog even op het bericht over het nieuwe forum dat er volgende week aankomt. Het bericht is hieronder gekopieerd, je vindt het oorspronkelijke bericht eveneens onder ‘Mededelingen’.

Beste Forumleden,

Het forum van alcoholdebaas.nl is aan een technische update toe. Om de veiligheid en de gebruiksvriendelijkheid te kunnen blijven garanderen gaan we een nieuw forum installeren op de website.

Dat zal enige overlast gaan geven, vandaar dat we jullie alvast hierover willen informeren.

Alle gegevens van dit forum zullen worden overgenomen. De namen, inloggegevens, alle oude draadjes, alles zal worden overgezet van het oude naar het nieuwe forum. We hopen op die manier alle waardevolle informatie te behouden zodat het forum snel weer door kan gaan.

Op maandag 11 november zal het oude forum uit de lucht gaan. We hebben daarna enige tijd nodig om alle gegevens goed in te voeren en over te zetten naar het nieuwe forum. Als alles gaat zoals we nu hebben gepland dan hopen we op dinsdag 12 november met het nieuwe forum weer online te zijn.

We houden jullie op de hoogte. Voor vragen of opmerkingen kun je e-mailen naar forum@alcoholdebaas.nl of noteer deze bij ‘Werking forum’ op dit forum.

Met vriendelijke groet,

De moderator.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Om even terug te komen op de vraag van Yvonne, het zal inderdaad mogelijk zijn om je eigen avatar te uploaden.

Goed te lezen dat het als prettig wordt ervaren dat jullie dit tijdig weten.

Veel succes dinsdag allemaa en een rustig weekend gewenst.

Vriendelijke groeten,

de moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: haddock
He, Mod, maar je kunt je ouwe ava toch wel houden?
Heb 'm al meer dan 6 jaar, ben er aan gehecht.
Neemt Ztiertje lekker 'n nieuwe, hou ik 'm.

Ben heel benieuwd, trouwens.

Groets, Haddockquote>

Jawoor Haddock ik ben niet zo moeilijk , ik wil heel graag een avatar naar eigen keuze hebben hahahaha .

Is dit ook weer opgelost toch ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat we ons eigen avatar mogen plaatsen straks....

Op de valreep nog heel even een tipje: misschien is het handig om op de pagina waar nieuwe forumdeelnemers zich aanmelden aan te geven dat het niet handig is om je eigen naam/woonplaats te zetten, maar dat je gewoon een nepnaam mag gebruiken....

Dat maakt het voor nieuwe deelnemers misschien een stukje makkelijker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...