Gast Admin Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Beste Forumleden, Graag wijs ik jullie langs deze weg nog even op het bericht over het nieuwe forum dat er volgende week aankomt. Het bericht is hieronder gekopieerd, je vindt het oorspronkelijke bericht eveneens onder ‘Mededelingen’. *** Beste Forumleden, Het forum van alcoholdebaas.nl is aan een technische update toe. Om de veiligheid en de gebruiksvriendelijkheid te kunnen blijven garanderen gaan we een nieuw forum installeren op de website. Dat zal enige overlast gaan geven, vandaar dat we jullie alvast hierover willen informeren. Alle gegevens van dit forum zullen worden overgenomen. De namen, inloggegevens, alle oude draadjes, alles zal worden overgezet van het oude naar het nieuwe forum. We hopen op die manier alle waardevolle informatie te behouden zodat het forum snel weer door kan gaan. Op maandag 11 november zal het oude forum uit de lucht gaan. We hebben daarna enige tijd nodig om alle gegevens goed in te voeren en over te zetten naar het nieuwe forum. Als alles gaat zoals we nu hebben gepland dan hopen we op dinsdag 12 november met het nieuwe forum weer online te zijn. We houden jullie op de hoogte. Voor vragen of opmerkingen kun je e-mailen naar forum@alcoholdebaas.nl of noteer deze bij ‘Werking forum’ op dit forum. Met vriendelijke groet, De moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Succes ermee! Dataoverdracht is heel leuk, maar ook lastig. Dank voor de mededeling Paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 We kunnen onze vragen over de omzetting toch ook gewoon hier plaatsen? Krijgen we bij het nieuwe forum ook de gelegenheid om uit meer avatars te kiezen? Ik denk dat dat iets is wat heel veel forumleden heel graag willen..... Ik wel in ieder geval:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 100 bonuspunten voor Yvonne , ik stel zelfs voor helemaal je eigen avator laten kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 slijm , slijm , slijm , slijmbaluhhhhhhh hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Hallo allemaal, Om even terug te komen op de vraag van Yvonne, het zal inderdaad mogelijk zijn om je eigen avatar te uploaden. Goed te lezen dat het als prettig wordt ervaren dat jullie dit tijdig weten. Veel succes dinsdag allemaa en een rustig weekend gewenst. Vriendelijke groeten, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 He, Mod, maar je kunt je ouwe ava toch wel houden? Heb 'm al meer dan 6 jaar, ben er aan gehecht. Neemt Ztiertje lekker 'n nieuwe, hou ik 'm. Ben heel benieuwd, trouwens. Groets, Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Ah tof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Originally posted by: haddockHe, Mod, maar je kunt je ouwe ava toch wel houden?Heb 'm al meer dan 6 jaar, ben er aan gehecht.Neemt Ztiertje lekker 'n nieuwe, hou ik 'm.Ben heel benieuwd, trouwens.Groets, Haddockquote> Jawoor Haddock ik ben niet zo moeilijk , ik wil heel graag een avatar naar eigen keuze hebben hahahaha .Is dit ook weer opgelost toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Dennis, KENNY is VAN mij!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Leuk dat we ons eigen avatar mogen plaatsen straks.... Op de valreep nog heel even een tipje: misschien is het handig om op de pagina waar nieuwe forumdeelnemers zich aanmelden aan te geven dat het niet handig is om je eigen naam/woonplaats te zetten, maar dat je gewoon een nepnaam mag gebruiken.... Dat maakt het voor nieuwe deelnemers misschien een stukje makkelijker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 En de mogelijkheid om je account open te zetten, die mogen ze als we dan toch anoniem willen blijven, ook wel afschaffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 succes Tactive (enne doe er niet te lang over he, shakey shakey vd afkick alleen bij het idee al dat ik niet meer in kan loggen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Bij deze wil ik Tactive ook nog even bedanken voor deze fijne site waar ik een hoop geleerd heb en waar ik het zonder nog steeds aan de drank zou zijn. Succes met het overzetten en tot ziens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 (bewerkt) We hebben er lang op moeten wachten, maar dan nu toch een hagelnieuw mooi forum. Helemaal top, en dat mag ook wel eens gezegd worden!!!! 14 november 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Er kan natuurlijk meer met plaatjes enzo, maar wat ik ook wel mis is links dat overzichtje met rubrieken, dat schakelde heel snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2013 Rapport Share Geplaatst 14 november 2013 Ja, dat mis ik ook, Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden