Yvonne Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 ....... Goede morgen frummers. toch nog even de mogelijkheid om koffie en thee te zetten en de hapjes van Jane wat op te warmen en uit de koelkast te halen. Vandaag gaat de stekker er dan uit. Maar nu nog even niet! Eerst een bakje koffie maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Goedemorgen Vonneke, hier ook ad koffie. Idd, nu nog even niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ha die Jan, ook goede morgen. Ja, ze laten ons eerst even rustig wakker worden nog, hihi. Of ze willen zelf nog even lekker uitslapen, dat zal het um wel zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Denk het laatste! Tis wel fris tegenwoordig! Toch maar even kacheltje aan! Brrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ja, de winter zit er nu toch echt aan te komen, pfffff. En gaat gelukkig ook vanzelf weer voorbij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Zo, hoogste tijd voor het rondje hond. Luitjes, dat de omzetting maar goed mag verlopen.... Tot... laterrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Moggûh! Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie. Ik ga er weer mooie dagen van maken al is het zonder Forum. Ik wens jullie goede dagen toe met alcohol de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Goedemorgen Marjo en Hanneke. Ik heb de koffie en thee in de warmhoudkannen gedaan. Zolang de deur nog open is lekker van nemen. Ik ga nu naar mijn werk. Zie jullie na de verhuizing weer. Laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Hahaha! Sinter sinter maarten, de koeien hebben staarten...... Dagpact Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Yvonne, bij jullie ook Sint Maarten vanavond? Ik dacht eigenlijk dat het van - boven Amsterdam - was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Werk ze Yvonne!! En ja, tot na de verhuizing. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Vaarwel oud vertrouwd forum, en over een week of twee weten we niet beter. De menselijke geest past zich wel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 En weg ben ik, ik geloof dat de ict-ers zo binnenkomen. Maar ze zullen wel eerst rustig een bakje doen met ons alvorens de stekkers uitgenomen gaan worden. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ja die moeten ook eerst een bakkie doen. .... maandagmorgen he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Goedemorgen fris en fruitige lieden DAGPACT 'OUDE FORUM' Tatum Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Originally posted by: JorisGoedemorgen fris en fruitige lieden DAGPACT 'OUDE FORUM' Tatum JorisJanegoeiemorgen frummers,vandaag ook maar even op de pactvoor je weet nooit:Dna de spinning moet ik het even helemaal op mezelf doenen ik wil geen vreetbui krijgen, dus ik gebruik het pact daarmaar even voor/tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 DAGPACT Tatum Joris Jane Albert Lytse nou wat een vlucht. Maar dat vertel ik dinsdag wel, ben benieuwd naar het nieuwe forum. Agnieta:heart: eigenlijk iedereen wel, moest aan jullie denken, dus bij deze:heart: laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 heeeeee Albertje hello and goodbye dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 de 11e van de 11e Alaaaaaaaaafffffffffffffffffffffff:D Dag Ag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Goedemorgen mensen DAGPACT Tatum Joris Jane Albert Lytse Agnieta Wimmelt Prettige dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Originally posted by: wimmeltGoedemorgen mensenDAGPACTTatumJorisJaneAlbertLytseAgnietaWimmeltTsjeerdquote> Fijne dag allemaal en tot na de verbouwing hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: Tsjeerd Originally posted by: wimmeltGoedemorgen mensenDAGPACTTatumJorisJaneAlbertLytseAgnietaWimmeltTsjeerdmirandaAichaFijne dag allemaal en tot na de verbouwing hier quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Vind het wel spannend hoor. En voor Hotje nog een dikke Zet em op man!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 De mensen van de techniek zijn vast gisteren al flink in de weer geweest. (en nu hun roes aan het uitslapen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden