Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Originally posted by: SmikkieSuc6! Ik volg en lees dit draadje vaak. Sinds ik geen bier meer drink ben ik van 81 kg naar 71 kg gegaan. Kun je nagaan wat bier deed met mij.quote> Pas ik jouw broeken ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jan ik weeg geen 78 nog niet :huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 hihihi..Sha.. trok vanmorgen een spijkerbroek aan die ik al een tijd niet gedragen had...hahaha, ik kan 'm zo van m'n edele kontje af trekken zonder de knoop los te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Goedemorgen Jan Niks erbij en niks eraf 63 kg:) Komende week dus wat meer sportiviteit inbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 71.0 kg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 WEKELIJKSE UPPIEDATE: T--29/7------5/8-------12/8 85 . 95,3 95,3 Jan 60 . 63,0 63,0 Bo 72 . 77,5 :)Nancy 72 . 74,5 :)Lytse 89 :)100,9 :)Fibo 63 . 74,0 :)Lavendel 68 . 71,5 71,0 Jane4 70 . 79,3 :)Yvonne 53 . 61,6 :)RLiesje 53 . 62,5 :)Gwen 64 . 73,4 :)Lenie 70 . 77,0 Sha T=Target gewicht gewichtsafname gewichtstoename gewichtstoename vanaf 1 kilo streefgewicht / on targetquote> quote> quote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Da's nou heel gek.... Heb ik me echt een versuffing zitten sporten... Weeg ik gewoon 63! Maar op een andere weegschaal, DAT zal het zijn. Onder het mom van "ik heb het verdiend", is het goed schransen, na een sportsessie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 70.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 60.9, wiebeldewiebel:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 WEKELIJKSE UPPIEDATE: T--29/7------5/8--------------12/8 85 . 95,3 95,3 Jan 60 . 63,0 63,0 Bo 72 . 77,5 80,0 Nancy 72 . 74,5 ........Lytse 89 :)100,9 99,7 Fibo 63 . 74,0 ........Lavendel 68 . 71,5 71,0 Jane4 70 . 79,3 ........Yvonne 53 . 61,6 60,9 RLiesje 53 . 62,5 63,0 Gwen 64 . 73,4 ........Lenie 67 . 70,0 70,5 Sha T=Target gewicht gewichtsafname gewichtstoename gewichtstoename vanaf 1 kilo streefgewicht / on targetquote> quote> quote> quote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Oehh, een mooi moment, Fibo! Onder de honderd! Gefeliciteerd, geweldig hoor. Gaan we nu met de hele kilokillerklup ijsjes eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Coockie Time Gwen ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 72.6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 74,3 zal precies best op zondag doorgeven? is dat praktischer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Steunbeertje, het is weer maandag, coockie-time! Ik durf de dames niet meer onder ogen te komen. Of zal ik me gewoon maar aansluiten bij hen? Verslaving zit in mijn genen. Dat is een feit. In de manier hoe ik dronk, hoe ik eet, hoe ik sport... Maar wetende dat ik verslavingsgevoelig ben, wil niet zeggen dat ik dan maar moet toegeven aan alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Jan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar wel bijna goed, 78.5 , kilo erbij dus. Zal wel komen omdat ik nu niet hoef te werken en wel erg veel achter m'n bureautje zit. Of zal het de waterhuis- houding zijn??????? Ja, dat lijkt me wel wat, met de hele kilokillerklup (mooi woord trouwens, haha! ) een ijsje gaan eten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Dag kilokillers, Geen verschil: nog steeds 74,5 kg. Veel in bed gelegen. Hopelijk is het komende week iets minder. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 vandaag bij de internist.. 71,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Huhhh Lenie? 1,4 in twee dagen? Dat is in ieder geval mooi! En fijn dat de internist vooruitgang ziet, nu die pijn nog weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 zal er wel aan liggen dat het verschillende weegschalen zijn Nance. alhoewel... het gaat wel erg hard hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ik moet er deze week ook echt aan gaan geloven met mijn snoepverslaving van chocola en winegums lijkt wel of ik niets met mate kan het is alles of niets zeker de combi van koffie en choco de hele dag door blijft een drama gemakzucht...snel blokje choco erbij ipv een broodje te smeren nu ik last van mijn galblaas heb wordt de keuze makkelijker of dat ding eruit of opletten met eetgewoontes kies ik toch maar voor die laatste in de hoop dat die stenen niet weer aan de wandel gaan anders kan ik alsnog (zei ze met een stukje choco net op bij de koffie, zat opeens in mijn boodschappenkar ) nog een maandje en dan word ik eindelijk groot en verstandig duurt bij mij altijd iets langer dan bij een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Goh Sha,zo ziet mijn dag er ook ongeveer uit; met koffie en chocolade....en dat zeeer regelmatig. Wat ga je over een maandje allemaal uitspoken? Op vakantie toch? Rustig aan maar, willen we niet, wandelende stenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Ik ben van de wiener melange overgestapt op de cappuccino lekker makkelijk uit zo'n zak met kokend water erop het scheelt iets in de calorieen maar is natuurlijk net zo funest dus denk dat ik maar gewoon weer moet overstappen op de gewone koffie vanaf morgen dan..... heb er vandaag toch al weer tig op en op vakantie wordt em denk ik niet Gwen jammer maar ik heb niet te klagen en thuis nog voldoende te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Fibo, jij gaat echt goed!! Mij lukt het niet om het lijstje bij te werken kun jij dat doen? Denk dat Jan het deze week te druk heeft met niets doen hopelijk niet met de kilo's er weer aan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ja, en dan kan ik er nog bij vertellen, hier in stad stond ooit een gelatinefabriek. Op het terrein stonden grote open containers gevuld met slachtafval. Voornamelijk botten. Daar kwam me een lucht van af, niet te harden. Maar goed dat deze fabriek verplaatst is. Er stonden huizen vlak naast. Info over de fabriek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden