Alma Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 75,7 dat moet echt anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Oeh het wegen vergeten, ben van slag door het late lijstje! Heb net lekker gegeten, tonijnsalade met bruine bol, en toe koffie met gevulde koek. Denk dat ik het wegen beter uitstel tot morgenochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 68.8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Yvonne, ik sla een weekje over met wegen. Ik heb net een av-barbeque achter de rug. Erg gezellig, daar niet van, maar ga me nu echt niet wegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Oeps 66,7kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 64.4, dat valt echt niet tegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 (bewerkt) Week 23 Goedemorgen luitjes. Snel even het lijstje in orde maken en daarna lekker naar buiten. Lekker vrij vandaag, dus genieten van het mooie weer. Jane welverdiend de Topper van de week. Gerrit toch .... was het zoooo erg, en dat allemaal op één avond? Dames en heer, ik ga snel het zonnetje opzoeken... Maak er weer een mooie week van he? Wens Start 03/05 10/05 17/05 23/5 30/05 07/06 Jootje 95 106,0 99,8 100,6 102,1 100,9 101,0 101,0 Yvonne 70 89,8 91,4 91,4 92,5 92,0 91,6 91,4 Rapilos 64 70,4 69,0 70,4 69,4 69,2 68,7 68,8 Blondie 60 69,8 65,3 65,2 65,9 65,7 66,2 66,7 Gerrit 86 99,8 99,1 99,1 98,3 97,6 98,9 00,0 Alma 70 75,0 74,9 75,1 75,4 74,8 00,0 75,7 Jane 70 75,8 76,0 76,0 76,2 75,7 76,4 75,5 Janina 62 68,8 66,5 65,5 66,5 65,9 65,0 64,4 Jette 65 74,2 75,6 74,8 74,8 74,6 00,0 00,0 Anette 72 80,4 80,4 80,4 80,0 80,3 79,3 78,8 Ietje 76 84,5 00,0 00,0 84,5 85,5 85,3 85,3 Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingsaai De stuiterbal Echt even goed gaan nadenken Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij ) Gewichtsafname. Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je de voorgaande week ook je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Hetzelfde geldt voor de * Meld het even als je tijdelijk niet meedoet, dan blijf je in de lijst staan. * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag. 8 juni 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Bedankt weer Yvonne! Was heerlijk vandaag he, ben net pas weer binnen Jane, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 ik kan er zo maar weer 2 kg aan jojo-en hoor Janina maar even goed wel fijner zo.thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 101 kg ( te laat) sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 misschien kun je er ook nog een keer 2 kilo afjojo- en... Jane, tis maar net wanneer je klikt: als de jojo boven is of als hij beneden is, hihi... Is bijgewerkt hoor Jootje, in orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 (bewerkt) de geest is gewillig maar het vlees zo zwak Von 8 juni 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Welkom bij de club Gipsy! Maar dieetpillen? En shakes? Waarom probeer je niet liever het EDH (eet de helft) dieet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Gipsy, welkom bij de club. Ik meen dat jij medicatie hebt voor je schildklier en misschien moet je daar rekening mee houden als je wilt en gaat afvallen? Ik kan me voorstellen dat dat een relatie met elkaar heeft en verstorend zou kunnen werken. Ik ben leek, dat weet je, maar ff checken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Gips, Ik snap dat je wilt afvallen als je dik wordt van de medicatie. Ben geen diëtiste dus kan geen adviezen geven over hoe en wat máár, ja er komt een maar en die is goed bedoeld. Ik lees een 'ongelofelijk optimistisch ik ga er helemaal vol, alles of niets, voor!' Bewonderenswaardig maar loop je niet té hard van stapel... waardoor de teleurstelling op de loer ligt? Misschien rustiger aan, ook even checken hoe en wat reëel is in combinatie met je medicatie? Hou je het langer vol en is het beter voor je gezondheid? Wijsheid gewenst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Een verstandig plan Gipsy, ook ik schrok van die pillen. Met die pillen is het meestal bedriegerij en doen ze niks, en als ze wel wat doen dan werken ze meestal als speed: niet best voor oa je hart dus. En die shakes kunnen op zich geen kwaad, maar je leert zo niet om anders met eten om te gaan, en je wil toch niet de rest van je leven aan de shakes? Maar ik begrijp dat ik makkelijk praten heb hoor, en dat het verdomde rottig is als je meds tegenwerken Is het een idee terug te gaan naar de diëtiste, en je wat langduriger te laten begeleiden? Ik wens je sterkte en heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 (bewerkt) sporten en gezond eten 1 kg per week geleidelijk eraf, en je problemen niet groter maken dan ze zijn. (ik moest ook 55 worden eer ik dat een beetje accepteerde hoor) oh ja en ook accepteren dus dat maat 36 niet zo nodig is en dat met maat 42 er precies genoeg van je is om veel van te houden (wijsheid zoon) en als een andere maat beter past of haalbaar is, dan komt er bij kijken: zennnnnn en de kunst van acceptatie. 9 juni 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goeie genade Jane.... maat 36????? Ik zou al diep diep dankbaar zijn als ik weer maat 44 in zou kunnen ooit. Maar goed, niet geklaagd, ik doe het zelf ... dusssss. Gipsy, welkom hier op het draadje. En fijn dat jouw zus ook niet stond te springen bij het idee aan die pillen. En ja ... de shakes.... korte termijn succes zonder er echt van te leren omgaan met goed en gezond eten. Ikzelf heb indertijd heel veel baat gehad bij het volgen van het Weight Watchers programma. Je gaat dan eens per week naar een bijeenkomst. En ook de WW let tegenwoordig niet alleen meer op het tellen van punten of wat dan ook, maar ook op 'gezond'.... En je kunt er heerlijk bij eten, hoeft geen honger te hebben. Je kunt het eten heel simpel houden , maar ze hebben ook allerlei lekkere recepten. Voor velen zijn die wekelijkse bijeenkomsten goud: elke week wordt een thema behandeld, en je kunt ervaringen uitwisselen, mensen vinden er gewoon veel steun bij elkaar. Heb je geen zin om naar de bijeenkomsten te gaan kun je het ook online doen of een boek ervan kopen. Verder ben ik zelf tegenwoordig bezig met alkalisch eten... maar dat is een behoorlijk uitzoekerij, wel heel gezond volgens mij. Daar moet je echt zin in hebben... en dan is het eigenlijk nog vrij simpel toe te passen. En uiteraard gewoon gezond eten met mate en bewegen... Dat bewegen is altijd goed. Alleen....van veel bewegen alleen val je niet af, heel simpel. Het kan je wel helpen als extra stimulans bij het volgen van andere eetgewoontes. En de diëtiste kan natuurlijk ook een enorme hulp zijn voor je. Hoe dan ook: welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Ik wou dat ik jullie overtollige kilo's kon overnemen. Ik zit nog ver onder mijn gewicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 (bewerkt) hoeveel weeg je NBW? Té weinig is zo'n oordeel, je had toch een BMI van 19 schreef je onlangs, wat me prima lijkt? 9 juni 2015 bewerkt door Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Ik weet mijn BMI eigenlijk niet? Ik denk dat je me verwart met iemand anders. Ik weeg momenteel 45 kg, ik ben 1.72 en zou minstens 55kg moeten wegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Ik ben idd al naar een diëtist geweest. Ik moet normaal eten en eerst de 2000 kalorieen op een dag halen. Dat begint nu aardig te lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 NBWtje, goed bezig zo. Doe je nog iets aan sport? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Nee dat gaat met polyneuropathie niet echt. Ik fiets en wandel wanneer het kan. Ik beweeg wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Wauwie Gipsy, ben blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden