Shahire Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Lytse, Ik had vanmorgen het gewicht van een paar dagen geleden neer gezet bij het echte wegen was het vanmorgen tegen de 68.5 aan maar ik laat het zo wel staan anders gaat het weer zo'n rare kolom worden volgende week maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 En als het maar lekker was Lytse!! zo'n tentje aanzitten doe je ook niet iedere dag tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Ik heb mijn eigen kiloknallerlijstje. Maar vanochtend was ik blij! -1 kg. Scheelt natuurlijk dat ik weer aan het hollen ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Hey Gwen...TOP ! Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Deze kiloknaller heeft een stijgende lijn... In vier jaar er al negen kilo weer bij... Jammer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 BamBam, meldt je aan hier en ze vliegen eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Het gaat niet goed hier, ik eet alles wat maar los en vast zit... dat wordt wat zondag.... misschien dat ik er de komende dagen nog wat aan kan doen, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Nancy, giet door de gootsteen! Oh nee, verkeerde tip, ha! Geef dan maar aan de hond. Maar dat is zeker ook niet verantwoord, voor de hond... Ik kan me moeilijk inhouden met eindeloze bakken koffie verkeerd, met ieniemienie, maar wel veel ieneiemienie stukjes chocolade erbij.... Zucht. Wel heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 en dan krijgt de musli met chia zeker weer de schuld:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ik heb geen hond:D En eten weggooien is zonde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 @Jane! Heb je dat amaranth al gekookt? En die kg lijnzaad? Ik ben door mijn chia heen... Goei spul, Ik ga nu ook via Oss. @Nancy, ik ook niet... Mijn buurman heeft wel een scharrelvarken, heel handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 met allebei nog niets gedaan Gwen de amaranth moet je in porties poffen en door de musli(repen) de het lijnzaad ga ik eerst crushen, maar ben even aan het brood weer werd een beetje musli-moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Jane, heb ik nou helemaal geen last van, helaas. Een bakje musli is ook nog steeds het hoogtepunt van de avond voor me...kejenagaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 ha ha ik ben er ook weer voor overstag gegaan miste het toch wel en wissel nu een muslimaal af met een broodmaal ik doe wel die lekkere dikke eridanous griekse roomyoghurt erdoor, maar week de musli voor in water of sojamelk, zodat er weing yoghurt nodig is, ik knip er dadels, noten, en tutti frutti door en heb nu zelfs een bakje choc.noten om erdoor te doen. ergens zonde misschien maar anders vreet ik ze maar zo op:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Originally posted by: jane4ik knip er dadels, noten, en tutti frutti door en heb nu zelfseen bakje choc.noten om erdoor te doen. ergens zonde misschienmaar anders vreet ik ze maar zo op:oquote> Moet nie gekker worden!!!Dus buiten kip, knippen jullie nu ook al fruit en noten............Maar succes iag met het kilo killen.Ik ben weer terug begonnen met havermout pap voor t slapen gaan om er weer wat kilo's bij te krijgen.En wat ik ook nog steeds doe ( Hey Tasseke waar zit je) is 's ochtends warm eten, steak ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 grappig VM noch jij noch zij zal ooit stevig zijn ik denk een snelle spijsvertering ofzo? mijn 2 oudste zussen idem dito zij vroeger aan een slagroomdieet en ikke maar wortels knauwen en ja je kunt veel knippen en het gaat veel vlugger als snijden (de puntjes van een hele bos bonen tegelijk) kruiden, sla, pizza enz enz; laat je creativiteit (lees mijn luiheid) maar schuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Jane, jouw unieke mix klinkt wel vurukuluk, alleen die choc noten zie ik er niet zo in. Die zou ik "on the side"naar binnen kieperen... Goh, VM.. Je zou chiazaad moeten proberen, om aan te komen.... Werkt uitstekend bij mij! (dan wel vermengt met bovenstaand verhaal van Jane) Jane, die yoghurt is het allerlekkerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 d ja wij weten wel wat lekker is he daarom schrijven we ook hier:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 indeed....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Gwen, is dat echt zo? Die Chia zaadjes, in bv volle yoghurt ozo. Om een paar kilo's te winnen. Dan ga ik dat zeker proberen!!! Oh en Jan ik doe mee. Ik ben miss niet echt trouw elke week maar ik doe toch mee. Ik weet niet hoe ik mezelf daar moet inzetten dus... Maar iag, gewicht nu 48, streef gewicht 53/54 Dus ook alle tips welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Afgelopen week veel onderweg en vaak laat en soms geennbrood mee en dan snoepen van de chocolade die ik op de bureaus zie staan. Ben benieuwd hoe dat morgen uitpakt op de schaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 @VM, nee,IK kom er wel van aan, omdat ik het in een bak muesli kieper.Googel chia maar even. Ze zijn wel supervoedsel, omega 3 enzo, maar geen vet. We kilokillen/knallen vrolijk voort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Originally posted by: gwenWe kilokillen/knallen vrolijk voort!quote> YEPPPPPPPPP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Wekelijkse Uppiedate: ------- Jan.........Sha.......Nancy....Lytse 26-02 97,1... :)72,0... 82,0... 75,0 04-03 95,3....:)72,0... 82,0... 76,0 11-03 95,0... :)72,0... 82,0... 75,0 18-03 93,5... :)72,0... 82,0... 75,0 25-03 93,2... :)72,0... 82,0... 75,0 01-04 92,5... :)72,0... 82,0... 75,0 08-04 93,1... :)70,0... 82,0... 75,0 23-04 92,6... :)69,5... 80,0... 74,5 29-04 91,6 ...:)69,0... 79,5... 75,0 06-05 92,3 ...:)69,0... 80,0... 75,0 Target... 85 kg.....67 kg .....72 kg ....72 kg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Uppiedate van mijn kant: 80 kilo. Oeps, ik heb de schade beperkt weten te houden... Aankomende week weer werken, dus dan zal het beter gaan. Jan?? Ook weer even wat erbij? Maar we gaan gewoon weer verder! Met veel groente en fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden