haddock Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 teleurstelling in zoverre, dat het wel mooi de mens liet zien, in essentie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Rusland is een heel mooi en interessant land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 essentie van dit spel is toch het beginnen met het laatste woord van de voorgaande zin en Rusland kom ik niet tegen, al is en blijft het een interessant land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Rusland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Rusland, wellicht is Desi daar geweest en is ze er vol van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 vandaag zien we Rusland door de vingers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 vingers zien we niets doorheen, strak hanteren die dominoregels, waar blijven we anders op deez' aardkloot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 aardkloot draait maar rond en rond, met planten en met beestjes vol, en ik luister hier eens naar onzen Urbanus in gedeelde verwondering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 verwondering in grote mate kan leiden tot extase Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 extase is een heerlijk gevoel en verwordt soms tot passie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Passie is per slot waar alles om zou moeten draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Draaien om passie is iag beter dan draaien met vingers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Vingers zou ik hoognodig weer eens moeten gebruiken in combinatie met mijn gitaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Vrienden zijn me dierbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 dier baart anders dan de mens, altijd zonder vroedvrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Vroedvrouw wordt een heel enkele keer gespeeld door een veearts, ik maakte dat mee toen een kalf in een stuitligging lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Lag komt van liggen en liggen moet je volgens mij in het ziekenhuis of kraamkliniek als er een kindje komt en zeker niet thuis met een "vroedvrouw" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Vroedvrouw kan een bevalling toch ook afhandelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 afhandelen mocht bij mij het allerliefste de vrouwdvrouw en we hadden het geluk 3 keer dezelfde te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Hebben we een zonnige zondag voor de boeg:rose:? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 schijnt hier al heerlijk, het gaat een meesterlijke na-zomerdag worden, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 weten twee meer dan ik alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 alleen jij weet wat jij weet dus hoe kan ik weten of de buurvrouw en ik samen meer weten dan jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Jij weet wat ik niet weet en ik weet wat je niet weet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Weet ik wel wat ik weet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden