haddock Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 beweging in 'n door mij niet gewenste richting qua drankgebruik heeft mij doen besluiten terug te keren op mijn schreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 schreden terug maken naar hier is alleen maar goed, Haddock, jammer van de reden, maar ohoh, wat werd/word je gemist hier, welkom terug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Terug, terug, eigenlijk is er maar 1 heintje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Heintje was bekend om zijn :moon:Omaatje lief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Lief wassie, maar geen Davids, en voor se mammie wilde ie ook nog bouwuh ein schloss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Schloss kun jij wel bouwen toch Haddock als ik zo je kluskwaliteiten op het forum lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Lees hier niet zo vaak. Misschien moet ik ook maar eens af en toe mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 doen we Dylan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dylan Thomas was een groot dichter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Dichter zal ik wel nooit worden. Daarvoor verbaas ik me steeds teveel over wat tegenwoordig allemaal voor een gedicht door gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 gaat dichten soms niet om bepaalde gevoelens opener te maken? aan mij is het dichten ook niet besteed, ik begrijp het zelfs meestal niet wat men bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 bedoelt wordt er wel wat, maar dichterlijke vrijheid gaat soms erg ver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Relatief, dat doet me denken inventief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 Inventief dichten, betekent niet voor regels zwichten, dus je eigen weg bewandelen en naar je eigen hart handelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2012 handelen naar inzichten die je kreeg, dat brengt verandering teweeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 teweeg brent een maandje zonder alcohol alvast een hoop boeiende mooie zaken, een aanrader voor Ć©Ć©n ieder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Ieder het zijne, maar bij mij is daar blijkbaar meer dan een maandje voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Nodig eens iemand uit die niet drinkt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Drinkt iemand wijn of bier dan gun ik hen dat vertier; ik haal uit mijn adb-leven regelrecht plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 plezier; daar zijn de meisjes hier van; en sommigen plezant natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Natuurlijk zijn de schoone jonckvrouwen hier van de partij doch de ridders staan ook hun mannetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 mannetjes kippen hebben wellicht een leuk leven, al van 's morgen 's vroeg zitten ze te kraaien van plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 plezier in mijn vorige posting verwees naar de meisjes van plezier, maar dat kwam er niet helemaal uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Uit welk ondeugend vaatje wordt dit nu weer getapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 getapt wordt hier niet. ADB is niet 'aan de bar'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden