Yvonne Geplaatst 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst 13 november 2015 En dan zijn de ouders vaak in geen velden of wegen te bekennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2015 bekennen of verzinnen moest ik vroeger van alles, om te kunnen meedoen aan de verplichte biecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst 13 november 2015 Echt, na drie weesgegroetjes en een oefening van berouw, is alles vergeven en vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2015 eten van de hostie mocht dan ook pas, zonder zondig te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2015 in mijn jeugd kregen alleen de pastoor en de assistent(?) een slokje, ik weet niet of er dingen nu veranderd zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2015 voedingsbodem geweest voor de wijnproblemen nu dan misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 14 november 2015 Rapport Share Geplaatst 14 november 2015 Misschien scheelt het per kerk, alleen de priester en de misdienaar kregen wat huiswijn. Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2015 Rapport Share Geplaatst 14 november 2015 Wijn zit het venijn in, wat mij betreft dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2015 dankbaar dat ik dat niet meer door schade en schande hoef te ondervinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Denk je toch eens in dat we van voren af aan moesten beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Beginnen met een schone lei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 leiden is in last als ik alles nog eens moet doen, zo geen puf voor meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Meer lijden dan leiden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 leiden betaalt beter en smaakt vaak naar méér Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Méér wil niet automatisch zeggen dat het dan ook beter is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 (bewerkt) is vind ik momenteel een rotwoord en ik schrijf het expres niet met hoofdletters want dat leerden we vroeger uit respect☻ 18 november 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 respect is een woord wat inmiddels aan inflatie onderhevig is geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Ordentelijk leiding geven leidt vaak tot respect, en inderdaad niet zelden ook tot voldoende geld in het laadtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 laadt je batterij weer op en je kunt er weer even tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 (bewerkt) Tegendraads als ik altijd ben, laadt je is laad je, of ook weer de vrije interpretatie van het spel 18 november 2015 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 spelfout in eerdere zin wilde ik creatief (oud nederlands gebiedende wijs) oplossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 oplossen is goed gelukt, sta met een mond vol tanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 volta de nederlandse klassieker in de wielrennerswereld wordt in april in Limburg gereden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Reden om 'geld in het laadtje' en 'geld in het laatje' even te googelen en het laatste blijkt inderdaad 84.465 keer vaker voor te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 en ik ben onderweg een n verloren in de vorige zin, solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden