Yvonne Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Meer mensen die meedoen verhoogt de feestvreugde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Hele natte dagen, deze dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 dagen waarop ik de zon zo mis maken me wat somber, gelukkig piept ie net tussen de wolken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Wolken breken alsof het niets is en storten hun inhoud op ons kikkerland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Landerijen blank, koeien lopen met natte voeten te stoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Stoeiende kinderen verstoorden met innig genoegen de nesten van dozijnen vogelparen en niet alleen vinken en meezen, maar ook de kloet en minder bekende soorten broeiden die zoomer tevergeefsch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Schorriemorrie is het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 het moest allen niet broeiden zijn Yo maar broedden , ik zag ze al broeien van de hitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Teleurstellend dat je dat zegt Jane My Lady vooral voor die arme kleine vogeltjes die zoo hard broeiden op hunne eieren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 ren ik me een slag in de rondte uit schaamte Yo, ik ben nooit te oud om te leren dus, sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Rypstermerke is een jaarlijks terugkerend evenement. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 mentaal voorbereiden op een hopelijk niet al te natte vakantie aan zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Zeeën van ruimte nu op het strand; ieder nadeel heeft ook zijn voordeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 deel van dat strand wordt morgen weer opgevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 31 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2015 Vulde ik dat strand maar mee, maar nee, nog een weekje wachten dan doe ik mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2015 meevullen in komend weekend wel mogelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2015 Mogelijk dat ik morgenavond het strand verblijd met mijn lieftallige aanwezigheid :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2015 Uitzicht vanachter mijn laptopje is de zonovergoten tuin vol groen en kleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 uren dagen maanden jaren vliegen als een schaduw heen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 Een nieuw gezicht, een nieuwe droom, Die nu al onrust gaat zaaien. Maar we leven nog, en we leven nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2015 daadwerkelijk leven houdt meer in dan eten, drinken, slapen en ademhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Ademhalen doe je automatisch, het kan lekker zijn bewust te ademhalen tijdens meditatie. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 tien minuten op bed mediteren is een prima inslaapmiddel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Inslaapmiddel was blijkbaar aan de domino gegeven, tsjonge wat was die ver weggezakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 aktief domino-en is niet voor iedereen weggelegd helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden