lady jane Geplaatst 25 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 domino is toch een ordentelijk onderdeel van de ditjes en datjes dacht ik en als Von er punten mee kan verdienen dan wil ik dat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Ook tweede kerstdag is soms leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 nietjes klinkt nooit zo positief als welletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 letjes kerst is hopelijk super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Supernietjesapparaat heb ik, zodat ik overal op een A4-tje een nietje kan plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 En een rapid classic 1 nietjesmachine voor de reguliere taken; die dingen gaan een leven lang mee, dus waarom niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 nietjesapparaat om kerstbaard mee vast te zetten zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 zeker en vast ga je toch niet twijfelen aan de echtheid van Santa's Baard, foei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Eitje, warm broodje en croissantje had ik als kerstbrunch; iedereen aan tafel en ook dat was gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 gezellig weer zonder schoonfamilie begrijp ik, lekker onders ons, oh nee jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Liederlijk bezoekje staat me nog te wachten, gisteren en vanochtend was met mijn eigen gezin plus wat aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Vulling van mijn kerstdagen was gewoon fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Fijn dat ik eigenlijk wel zeker weet dat mijn schoonkinders anders tegen mij en Kees aankijken dan Gerrit tegen zĆjn schoonfamilie.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 liederlijk had ook lieflijk kunnen zijn, maar dat is gerrit vandaag blijkbaar niet gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 unddone dat geklaag over schoonmoeder, kijk wat ze je heeft gegeven MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 Gelukkig liggen de zaken natuurlijk genuanceerder en zet ik het hier neer als karikatuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 karikatuur ben ik van mezelf, neem me niet te serieus he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2014 Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 herfstblaadjes zijn nu wel allemaal van de bomen volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2014 mijnwerkers spelen de hoofdrol in een gigagoeie comedy die Pride heet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 eet verstandig, eet geen plofkip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Kippen kwam ik vroeger wel eens tegen in het wild in de stad, maar dat mocht blijkbaar niet meer van de gemeente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 heb totaal geen last van geluid van kippen en hanen. Ik kan er van genieten als ik 's morgen word gewekt door een kraaiende haan.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Haan is helaas door zijn baasje overgedaan aan een ander na geklaag van buurtgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 genoten heb ik nog niet van mijn gourmet, maar dat ga ik vanmiddag wel doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 doen was mijn motto vandaag, gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden