Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 bekkie open en ogen te groot levert teveel meedraagvet op kan ik niet iets van jullie meekrijgen? ik word namelijk nooit dik al vreet ik me een ongeluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ongeluk dat ik ook heb, mag ik ook een paar kilo s van iemand please? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 pleasen doe ik altijd al graag en in dit geval helemaal, dus 5 kg voor Aicha en 5 voor famke Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 Nina en ik zullen je eeuwig dankbaar zijn Jane, een beetje vlees op de billen misstaat een vrouw niet althans vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 ik ben het er mee eens en dan met name met het "een beetje" deel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Deel ik toch ook graag een paar kilo's met mijn forum genoten, voor allebei 7,5 kilo, dan kom ik aardig in de buurt van wat ik wil wegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 wegen durf ik nog niet los te laten, maar oh wat zou dat een bevrijding zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Bevrijding zijn zaken die niet meer nodig zijn omdat je geen ketens meer hebt en een vrije keuze kan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 mak en tam als een lammetje laat ik me straks door de regen naar en door mijn "plicht" leiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Leiden is een mooie stad waar mijn broer ooit gestudeerd heeft en ik in het academisch ziekenhuis beland ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 benoite groult schreef jaren terug het mooie: zout op mijn huid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Huidvriendelijk moet die creme zijn waar ik jeuk van krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 krijgertjes zijn niet altijd blijvertjes en dan heb ik het over kleding, niet over soldaatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 soldaatjes komen voor in het kinderliedje 'het regent het regent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 regenten en vorsten komen niet in dat liedje voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 voor de eerste keer Buurman en Buurman gisteren gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2013 gemiste kansen kun je soms via uitzending gemist een herkansing geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 geven en laten leven (nieuw gezegde bedacht door mijzelf) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 mijzelf vind dat nog niet zo slecht bedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 bedachtzaam lees ik die laatste zin nog eens over:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 over en over heb ik de posting van Vlaamsmeisje gelezen maar het is en blijft een vreemde zinsopbouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Bouwen van bruggen en hele hoge gebouwen lijkt me NOG veeeeeeeeeeeel moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 moeilijker vind ik een legpuzzel van 5000 stukjes in elkaar te leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 leg gentse feestbeesten maar eens uit waar je het beste kunt wildplassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Wildplassen voor vrouwen ietwat lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden