lady jane Geplaatst 25 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2013 rustig en vredig in huis want de katten zijn de hele nacht buiten geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 Wees tevreden met kleine dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 Dingen, zo klein als diamanten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 diamanten ben ik heel tevreden mee ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 Mee genomen, t is te zeggen, gekregen heb ik ook ooit wel eens wat diamanten waar ik nog altijd mee van plan ben om oorbellen of een ring te laten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 maken we dat nog mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 Mee maken zal ik er vast wel es ooit iets mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 Doen, ik lust zo graag een negerzoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 negerzoenen jammie, maar dan wel de hele doos; ik ben nog niet nzdb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 nzdb ben ik wel want die heb ik al 30 jaar ofzo niet gegeten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Gegeten heb ik net, met mate tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 tegenwoordig zie ik kunsie hier vƩƩl te weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Weinig zien we Kunsie inderdaad!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 inderdaad, dat is juist:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Juist ja, en nu gaan we nog eens een "moeilijk woord doen om te beginnen, zoals bv. quantummechanica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Juist ja en nu gaan we weer es een moeilijker begin woord doen, zoals bv. quantummechanica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 quantummechanica als begin woord, 1 keer is genoeg dus: quantummechanica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 quantummechanica gaat mij boven m'n pet, maar is Stefan Hawkins daar niet heel goed in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 In een rolstoel zelfs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Zelfs een kersenbonbon zal ik niet durven opeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 opeten deed ik Ć©Ć©n kersenbonbon en er gebeurde niets, smaakte best zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Zelf steek ik liever iets hartigs in mijn mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Mond van mij wil ook liever hartige dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Dingen zoals hamburgers, die hier nu op de BBQ liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 liggend en bakkend in de zon, werd ik zowat gezandstraald door windkracht zes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden