Jaap Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Zijn grove kolenschoppen, met het smeer nog onder zijn nagels, streelde de tere zachte vrouwenhuid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 vrouwenhuid kan ook wel eens ruw en schraal zijn na zo n winter maar de oplossing daarvoor is olijfolie in het bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Badderen doen de vogels ook weer in de plassen water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Water doet me denken aan mooi weer en zee en strand en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 zon,ik mis je,hier zijn al weer sneeuwvlokjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 sneeuwvlokjes hadden we gisteren de hele dag al hier gehad heb ze toen maar even jouw kant uitgestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 uitgestuurde sneeuwvlokjes zijn hier niet meer welkom,namens de feestcommissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 feestcommissielid ben ik tot april, dan hebben we ons jaarlijks weekendje weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Weg ga ik pas in de vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 vakantie met dochter 30 mei, heerlijk voor het eerst weer buiten schoolvakanties en de helft goedkoper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Goedkoper is het nog voor mij maar ik blijf thuis vakantie houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 houden we lekker de zonzij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 zonzij is mij te heet, doe mij maar de schaduwkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 schaduwkanten zijn ook zeker deze zonzijzoeker niet vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 vreemde oorden opzoeken hoeft van mij niet, lekker uit in eigen land is ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 "Leuk is het leven niet, maar je kan er toch maar beter van genieten" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 genieten kun je gek genoeg ook van de niet leuke dingen, zelfs zonder masochist te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Zijn masochistische geaardheid bracht de cipier danig in verwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 verwarring is een staat waar ik regelmatig in verkeer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 verkeer is gevaarlijk als je in verwarring verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 verkeerde interpretatie is ook erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Erg koud gaat het komend weekend worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 worden we die winter nou niet zat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 zaterdag kan ik lekker uitslapen en ja voor mij mag het gaan zomeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Zomer en wat was dat ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden