Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Is het niet vreemd hoe mensen in oorlogsomstandigheden de moed erin houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Houden van dieren door mensen die ze niet goed verzorgen zou verboden moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 worden zou Woerden moeten zijn als woord waar wat mee te beleven valt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Valt er wat te beleven in Woerden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Woerden ligt ook in het Groene Hart, de ENFB zit er en ik heb er als kind gevolleyed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 gevolleyed weet ik wat het is, maar ENFB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 ENFB dacht ik dat juist jij die zou kennen: Eerste nederlandse Fietsers Bond, of enige kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ook zonder bond kan ik aardig fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 fietsen bond mij met vroegere partners, nu met fietsmaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 fietsmaatje, fietsmaatje.........worden zo niet die extra zijwieltjes voor aan het achterwiel genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Genoemde zijwieltjes heeft Jane al jaren niet meer nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Nodig heb ik die zij wieltjes nu weer ff niet maar ben toch blij dat ze nog in de schuur liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Is lang geleden dat ik me hier heb gemeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 heeee Jannigje hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Jou had ik hier, op de domino ook al een hele tijd gemist Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Jannigje dacht ik op de dagdraad te begroeten:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Begroeten mag je haar ook hier hoor, maar dan wel op de dominomanier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 dominomanier moet je soms je hersenen even voor late kraken, soms floept er zo iets uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 uit met de pret nu voor mij want ik moet nog van alles doen voor ik zo weg moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 moet mag je vervangen door MAG:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 MAG is inderdaad het juiste woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 woord en gevoel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 gevoel en emotie, mooie woorden zijn dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 weer blij je te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shoegal Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 fijn om hier te zijn, zelfs zonder dat glas wijn! Ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden