Yvonne Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Zijn we alweer toegekomen aan de zaterdag, dag van boodschappen, ramen lappen, badkamer en nog wat van dat spul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Dat spul kan wel wachten, het is nu tijd om te feesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 feesten ga ik inderdaad doen Jaap, ik duik de tuin in.. morgen kan het wel weer regenen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 regenen kan de tuin dan wel zegenen; ik ga ff te fietsen nu het nog droog is en de zon schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 schijnt nog best een gedoe te zijn met zo veel wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 wind viel reuze mee, de zon scheen meestentijds en ik heb een fijne dag gehad; straks nog werken en dan was het ook nog een nuttige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Dag, hoewel ie weer zeer herfsterig was, kan toch weer worden afgesloten als zijnde nuttig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 nuttig en leuk, zeker als je in diensttijd ff hier kunt zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 uitje zit bij de patat speciaal, sla; de bruine bonen met spek en soms door filet americain:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 filet americain MET uitje en goed wat peper is een van mijn lievelings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 lievelingeten is erg veel bij mij; eigenlijk is eten op zich al favoriet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Favoriet eten kan ik niet dirkt benoemen, maar grote garnalen vind ik altijd wel lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 lekker... dat zonnetje weer:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Weer iets nieuws. Ik kan op de dagdraad niet antwoorden. Zie onder niets staan van beantwoorden, bewerken enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Enzovoort, enzovoort en helemaal onderaan, snel antwoorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 antwoorden inmiddels al gelukt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 gelukt door mij wel nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 nu Bolletje nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 nu leven we, dus nu genieten we en nu is er een eindbod op huis; jippie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 nog even en dan zal Bolletje wel online komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Jippie!!! voor Jane!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Jane, veel geluk gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 gewenst ben ik niet, maar men moet het maar met mij doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Doen we toch zeker niet, dat jaap niet belangrijk is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Istanbul is een van de mooiste steden voor een stedentrip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden