Jen Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 welterusten zeg ik , en lach, met plooien rond mijn mond, hilarisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 smaak tot in de cellen van mijn papillen soms nu, nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Nuchter stond ik op...ALWEER. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 alweer vraag ik me dit jaar af waarom het paard van de sint hier slecht weer vandaag noemt en bij julie americo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 americo heb ik nog noot van gehoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 gehoord nooit van Americo??? dat is het paard van sinterklaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Sinterklaas heeft dus blijkbaar twee paarden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 paarden als hulppaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hulppaard voor elke hulppiet, kunnen ze onder hnd beter een manege beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Beginnen,soms is het beter om te laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 latente ziekte die na het stoppen met drank zicht- of merkbaar wordt hoeft niet zonder meer alcohol-gerelateerd te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 zijn knecht staat te lallen en roept ons reeds toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 zijn knecht staat te lallen en roept steeds maar boe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 toetje na is altijd lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Lekker sporten, daar start ik vandaag de dag mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Lekker sporten, daar start ik vandaag de dag mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 mee spelen met de kinderen vinden ze leuk, omdat ze van mij meestal kunnen winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Mee, hee, twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Winnen, meestal leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 leuk en belangrijk in competitiespelen; ik ga volleyen dus en hopelijk winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 winnen doe ik van de nicotine en de alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Alcohol is een geduchte, niet te onderschatten tegenstander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 tegenstanders hebben in het stof gebeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Gebeten door het leven heeft hij nog maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 evengoed weet ik niet hoe lang even duurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden