Jan1000 Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Bij mij valt het afvallen zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 zwaar woord dat hier niet mag:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Mag hier geen zwaar woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 woord door ** vervangen mag ook niet en eerste letter door b vervangen ook al niet, uitermate teleurstellend dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 dus nu eet ik maar sla met sambal,is niet zo zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 is geverdegetver als je het mij vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 vraagt mijn hoofd pittig en mijn lichaam wil gezond,dan krijgen ze dat,heb ik ze allebei weer tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Niet te vreten is eten dat niet smaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 smaak is een zintuig waar men mee proeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 proeft u ook de zilte zeelucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 oesters,konijn,slakken,kikkerbillen heb ik nog nooit gegeten en dat wou ik ook graag houden zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 zoete aardappels: ellug lekkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 lekkel is sambal bai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 Bai is lekker maar een jaar droog als Dinah nu is lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 lekkerderder is een jaar droog, sambal bai en 3 mini pizza's van dochterlief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 dochterlief heb ik nooit gehad,wat je niet kent mis je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 niet dat ze altijd lief is hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 november 2012 Rapport Share Geplaatst 27 november 2012 hoort wie klopt daar,tis mijn bed en boek,trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Rusten is voorbij, aan de slag, een nieuwe dag is aangebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 pikkedonker heb ik niet echt meegekregen vannacht, ik lag in coma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 hebben van alcovrije dagen is een makkie; ze houden is uit de kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 dag en nachtritme aanhouden zoals gebruikelijk helpt bij adb worden en vooral ook blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Blijvend ritme is voor de shiftwerker niet weggelegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 weggelegd heb ik steeds alles heel ordelijk en netjes, het probleem is nadien het terugvinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Terugvinden van verloren gewaande voorwerpen is voor mij een dagtaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden