nancy Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Klootschieten lijkt makkelijker dan je denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 denkt het ook, voor je het weet ligt de kloot in de sloot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Verschwunden, misschien wel door een everzwijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 everzwijnen eten geen kloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 kloten heb ik nog nooit gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 gegeten heb ik al van alles in mijn leven en meestal van alles teveel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Teveel sigaretten rook ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 ik keek net naar herman finkers met de sketch Kloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 kloten.....wat vind ik dat woord ongepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 ongepast is ook wel eens lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Lekker schijnen de kloten van een stier te zijn,gepocheerd,geblancheerd, gepeld, in plakken gesneden en door een mengsel van bloem, zout, peper en cajunkruiden gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 gehaald heb ik ze toch maar niet van de scharrelslager:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 De scharrelslager zijn kloten, of die lekker zijn, hmm dat valt nog te bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 bekijken?; jaghhh, proeven moet je ze:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ze kunnen een feest voor het oog zijn maar een .... voor de .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 'Ze' (los huevos) maakt wat los bij de lady's;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Oef, we waren gelijk!! Vooruit VM was eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 (okƩ, effe een oplossing bedenken...) De....(los huevos) maakt wat los bij de lady's, volgens Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Soothe en Nance kunnen de denktank/discussie overslaan en gewoon zinnen maken, doen wij ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ook ik had diezelfde oplossing bedacht Jane (echt!!!) maar nu dus aan de volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 volgende laat ik aan jullie over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 dus overdoen; is echt niet ingewikkeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 wikkelde ze vroeger babies in om ze rustig te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Woord waaraan we ons houden heeft Yvonne gemaakt tot ook een deel van het woord, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 snappen hoeft niet Dinah; Von is wat eigengereid en Nina maakt daar dankbaar gebruik van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden