lady jane Geplaatst 10 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 slapeloosheid is masochisme als je googlet op spijkermat.nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 Later is allang begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Begonnen is goed als je nog steeds bezig ermee bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 bent in het engels zou ja al snel uitleggen als corrumpeerbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 eerbaar voorstel werd mij gedaan om eens 7 dagen gezond te gaan eten/drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 drinken deed ik ooit erg veel, sinds ik dat geminderd heb schaak ik beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 beter leren schaken zou voor mijn verweekte hersentjes ook geen slechte oefening zijn, maar ja een beetje een luie geest tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Tegenwoordigheid van geest hebben, daar komt het op aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 aankomen doe ik makkelijker als afvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Vallen is nogthans niet zo moeilijk, dat opklimmen altijd weer ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 weer opstaan..tegenwoordig geen moeite mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 meestal als ik val heb ik kniebeschermers om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 ja net nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 smashen, daar helpen de kniebeschermers niet tegen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Wel en wee kun je hier delen met elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Sterk ben ik geworden door mezelf weer te vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Leven,dit woord ken ik pas sinds ik nuchter ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 ben terug van de partij om de woorddomino wat op te fleuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 op te fleuren doen we toch met kleuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 kleuren fleuren, zwart-wit geeft pit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 kleur aan deze nieuwe dag geven dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 eentje vandaag worden er al gauw tien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Hand-palm is eigenlijk best een raar woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 woord-en is wat ik maar hier post Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Elanden worden nu ook weer stilaan van stal gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden