BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ook??? In België hebben ze alles, behalve telefoonlijnen in nieuwe politibureau:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Politiebureau in België heeft geen telefoonlijnen nodig, wat is er mis met rooksignalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 rooksignalen waaien soms weg en komen niet altijd aan op de goede plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 plek zoals deze dominodraad is idiaal om eens goed te lachen en alles te kunnen relativeren, jaja BamBam ook Belgische hobbits kunnen relativeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 relativeren, kippenveren, trekveren, opveren, er zijn er nogal wat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 wat, ja er zijn nogal wat veren te vinden zelfs in het Fries (vraag me niet om dit uit te spreken hé): as it net sile wol, moat men lavearje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 lavearje zal wel laveren betekenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 betekenen doen die woorden: als men niet kan zeilen dan moet men laveren; en als men geen Fries spreekt dan is google een ware uitvinding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 ware uitvindinding is niet alleen google maar het volledige internetgebeuren, indien dit niet bestond zaten wij, in plaats van onze verslaving te bestrijden op het ADB forum, ons te bezatten voor de stoof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Stoofschotel is een heel goed alternatief, ok slaat nergens op, wist zo gauw niets anders te verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Rosa is goed in het verzinnen van onzin, haar wacht misschien nog een mooie carrière als politica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Streng maar rechtvaardig zal ze zijn (en grappig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 grappig en politicus? lamenielachuh:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Huh, dit doet me aan Co denken, hoop dat alles goed met je gaat lieve Cochi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Cochi heb ik volgens mij niet mogen beleven tijdens mijn aanwezigheid hier op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 rum heb ik nooit gedronken en ik ga er ook niet mee beginnen maar hebben jullie, in plaats van altijd die lekkere recepten, ook tips voor alcoholvrije cocktails? "aangepast wegens onvergefelijke schrijffout :$" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 coctails heten dan geloof ik moctails en er zou zo maar een draadje over kunnen zijn al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Alvast een boost gegeven dat draken draadje, bij tips en adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Zen word ik niet van cocktails. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Cocktails, mocktails, daar ging he idd over dat draadje want ik zie nu in mijn vorige zin dat ik plots over draken begin, hoezo ik zou met Diesel in mijn hoofd zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Zitten we met de gebakken peren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Eren van de vergane glorie van de draak, dat zou nog es een draadje zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Zijn we gelijk stil na dit voorstel of wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 water, waar is die eigenlijk gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 gedrag en karakter kunnen heel verschillend en tegenstrijdig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden