nancy Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 eigenlijk liever gebakken dan gekookt, dat ei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 weiter gehen wir immer, wir haben ja keine andere change Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 change of language? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 language or booze, pick your choise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 choise entre les deux la n'est pas trop dificille. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 moeilijksgraad vd domino is duidelijk hoger dan dat van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 moeilijk, oui, mais, ce n'est pas tres difficile, laten we maar voor booze gaan, zijn we iig nog adb-bezig en niet off-topic Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 off-topic vind ik deze leuke draad toch echt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 off-topic wil ik hier toch effie opmerken dat kirky op de woorddomino de ideale moderator zou zijn, hij ziet zelfs de schrijffouten die hier gemaakt worden door anderstaligen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Wel, niet, wel, niet, wel, niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Niet met het verkeerde woordje beginnen Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Frodo is niet snel genoeg, miep, miep, vroooooooom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 vroooooooom, bambam wil de boel een beetje opjagen, maar het leven is al jachtig genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 genoeg vrouwen in mijn leven die mij proberen op te jagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Jagen op vrouwen is leuk:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 genoeg van (op)jagen krijgt ons Bamby-hertje nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 leuk, ik leer het ook nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 nooit is voor altijd en met leren bestaat dat niet, want dat blijven we gelukkig doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Doen en proberen blijft onze Jane ook:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ook :P van proberen kan onze Jane leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 leren riempje van mijn laarzen, ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 ja 't zal toch niet waar zijn zekers, jane haar sauna is blijkbaar ontploft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 ontploft?; je gunt me nogal niet wat Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Frodo snapt t misschien niet Jane, t'is een Hobbit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Hobbits, hebben ze die in belgie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden