Bo Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Wegnemen kunnen we de tijd niet, anders zouden Teveel en VM ook niet steeds tegelijk postings plaatsen:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Plaatsen doen we misschien tegelijk omdat we leven in dezelfde dimensie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Dimensie, realiseer ik me nu, is als je er mee moet beginnen echt lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 lastig wordt het als evenwijdige lijnen elkaar beginnen te kruisen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Loslaten is de troef voor controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Controle van de blaas is niet gebaat bij loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Loslaten is soms de enige manier om iets te behouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Behouden vaart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Vaart heeft best wel veel betekenissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 betekenissen o.a. van het aanhangsel van Sylvie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 zingen we dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Maar dat is lang geleden, wij waren in die tijd lid van een club en nadat ik dat nummer eens aangevraagd had en de dj een paar pilsjes had gegeven zette hij het altijd op als we binnen kwamen, en dat was vaak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 vaak denk ik had ik een beter leven gehad als ik nooit gedronken had, had ik niet beter die andere partner gekozen, had ik niet beter dat ander beroep begonnen ... achteraf stellen we ons allerlei vragen of we wel de juiste beslissing hebben genomen maar hoe dan ook de klok tikt ongenadig verder en verder ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 verder in de toekomst zullen we vaststellen dat wellicht de beslissingen ons genomen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 hebben we geen controle meer over het verleden dan toch wel over de toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Toekomst, ja! Dat ga ik morgen eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Eten is belangrijk, drinken nog meer, maar het allerbelangrijkste is wel wat je drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 drinktoestanden in Haren vanavond waren vreselijk vertelde dochter net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Net kreeg ik eens sms van iemand die ik al bijna drie jaar niet meer zag, en dat maakte me blijer dan toegestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 toegestaan is het natuurlijk altijd om iedereen maar uit te nodigen voor 'n feestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Feestje is alleen geen feestje meer als letterlijk iedereen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 komt de sint al bijna weer met zn stoomboot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Stoomboot mag nog ff wegblijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 wegblijven van het forum doen meestal diegenen waarmee het niet goed gaat terwijl dat juist het moment is om hier hulp te zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 zoeken van hulp doe ik hier nog steeds, hopelijk gaat het me gewoon goed als ik verdwijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden