JaNina Geplaatst 6 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2016 En als klap op de vuurpijl met de hele klas naar de kerk om te biechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2016 biechten vereiste creatief zijn; kleine zondes verzinnen en eindigen met het feit wel eens te jokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2016 Jokken tijdens het biechten lijkt me nou net niet de bedoeling, maar ja, je moet wat als je je van geen kwaad bewust bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 En toen moest ik lang nadenken over het woordje bent, gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 gevonden items moeten eigenlijk naar het politiebureau, maar bent mag je zelf houden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Hoor ik vanmiddag eindelijk, na 6 weken, waarom ik een nieuwe voordeur zelf moet betalen en hoeveel die grap me gaat kosten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 En weet je al iets over de afloop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 Afloop is nog steeds onduidelijk, de opzichter heeft niet gebeld, voor nop de hele middag zitten wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 Weegt Jannigje niet veel meer dan een ons volgens de kilokiller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 killerbody als je maar lang genoeg daar blijft ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2016 Ook mijn buurt werd overspoeld door Toppers-fans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2016 voor de urgente situaties is 112 een mogelijkheid; voor de rest zijn er luisterdiensten bereikbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2016 Bereikbaar zijn de meeste mensen tegenwoordig bijna 24 uur per dag, zelfs op de fiets of in de auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2016 automaten zijn geen maten van auto's, maar machines die na wat geld erin, lekkers, koffie of verslavende rookwaren uitbraken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 Aken en Keulen zijn niet op 1 dag gebouwd, langzaam maar zeker verdwijnen de meeste automaten met sigaretten of snoepgoed wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 welborn was de naam van ons vroegere openlucht zwembad, heerlijk schoon water, zo uit de bron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 onstuimige weersverwachting voor morgen, da's jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2016 merk jam uit de Betuwe was die goeie ouwe Tiels Flipje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Flipje was toch rood met een wit petje op of vergis ik me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Met hele aardbeien erin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 inderdaad dat is juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2016 Juist vanavond zag ik een aangrijpende en ontluisterende aflevering van Zembla waardoor mijn matige vertrouwen in de GGZ nog meer is gaan wankelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 26 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2016 En ik heb juist zulke prettige ervaringen met ze, ik zal de docu eens gaan bekijken, dank voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 (bewerkt) Tipje van de sluier mag de bruidegom oplichten om het gezicht zijn bruid te zien 21 juni 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 wij zennnnden via deze site http://www.telegraaf...together__.html vandaag eensgezind zonder wijzende vingertjes naar een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden