lady jane Geplaatst 27 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 ben toch wel een watje he en af en toe mag dat nog ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Ook dagen in de watjes horen erbij, zei zij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Zijn we gewoon doetjes onder elkaar, gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Lig hier ff een beetje buiten de groep hoor, ik dompel altijd en helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 al haal je dat niet uit mijn posting Meya, dit was voor het eerst in ruim 40 jaar saunaaien dat ik een watje was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Watje was je lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 wasje deed ik vandaag na de na-nachtzweet die ik er als bonus achteraan kreeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Kreeg vaak een boost van koud na douchen in de (late) ochtend lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 In de (late) ochtend ben ik helemaal nog niet in staat tot dit soort heldendaden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Heldendaden beginnen bij de eerste paar seconden actie, na het doorzetten en de oefening werkt het gezond en verslavend; al vind ik het na 30 seconden welletjes en bespaar ik liever de rest van het water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Water om mee te douchen en om in te zwemmen, ik drink het graag nadat er een theezakje in heeft gehangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 Genieten doe ik van zoethoutthee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 zoethoutthee is mijn lievelingsthee, met stukjes gemberwortel, lekker lang getrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 Rokken draag ik nooit, maar bij heet weer waag ik me wel in een jurk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 In een jurk voel ik me niet op mijn gemak, tenzij het een lange is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Zitten nooit lekker bij mij die rokjes of jurkjes, dus houd ik het maar bij een lange broek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 lange broeken mocht ik vroeger bij de nonnen alleen dragen met een rok eroverheen :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 een soort skibroek was dat, met hengsels onder de voeten en een rits opzij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Opzij die broeken; ze verhullen de mooie benen dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Dames met mooie benen kunnen rokken dragen, maar enige zelfkennis is op zijn plaats, dus hou ik het bij broeken smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 (je maakt me aan het lachen !) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 (bewerkt) en graag reageren in de domino-stijl zodat we allemaal blijven lachen al of niet in wapperende rokken of verhullende broeken 31 januari 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Verhullende broeken, I wish! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 wishfull thinking wil nog wel eens helpen, net zoals positief denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Denkend aan Hollandzie ik breede rivierentraag door oneindiglaagland gaan... (Marsman) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden