Meya Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Bij mijn twee gevulde koeken hoorde vandaag inderdaad ook nog een droog wit broodje, een appel, een mandarijn en, zet m op, een bounty. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 bounty lezen net na een blikje erwtensoep geeft acute trek in zoet, hup met de dadels dus maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 Weer kan altijd beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 beterschap aan alle snuffende, sniezende, snotterende snuiters hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 Hier geen snuffende, niezende, snotterende snuiter, dankzij de griepprik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 griepprik? wat is dat, en tja griep? ken ik ook niet gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Ignorante types vinden jagen een leuk en nuttig tijdverdrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Drijf dat nou niet op de spits JaNina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 JaNina is een en al spitsvondigheid, kijk maar naar die pootjes en oortjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Oortjes zijn vanavond gestreeld tijdens een mooi concert van Bruckner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Ergerlijk, die winter, was het maar vast april! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 April lijkt nu nog heel ver weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Weg van deze computer moet ik, het is de hoogste tijd om aan de slag te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Anders vergroeien we met onze luie stoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 Ellenlang zijn de verhalen hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 niet veel geweest hier, fijn als er weer wat reuring komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2016 komt goed, het draadje is ook nooit helemaal weg geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Weg geweest ben ik, maar ik ben weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Terug van een dansvoorstelling, wat een souplesse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Lessen we na zo'n voorstelling de dorst dan net zo soepeltjes alcohol vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Vrije dag zijn weer omgevlogen, vandaag weer aan de slag dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 dus ga ik maar eens naar de sauna, kijken of ik die koorts met hitte kan bestrijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 'Strijdend ten onder', riep ze vrouwmoedig, voor ze haar witte bloedlichaampjes in het koude dompelbad tot hernieuwde activiteit prikkelde. JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 prikkelde meer mijn hoest dan bloedlichaampjes want het koud bad heb ik overgeslagen en de koorts is helemaal weg, nu die rothoest nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Nog mooier zeg, het koude bad overslaan, smokkelaar dat je bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden